Emma 🌞
前往频道在 Telegram
https://t.me/emmzymusic Instagram - Twitter : iweirddo Suggestion bot >> @iweirddobot YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw Emms2001emma@gmail.com Emma172217@gmail.com
显示更多📈 Telegram 频道 Emma 🌞 的分析概览
频道 Emma 🌞 (@itheweird) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 16 350 名订阅者,在 音乐 类别中位列第 4 473,并在 伊朗 地区排名第 20 114 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 16 350 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -41,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.78%。内容发布后 24 小时内通常能获得 N/A% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 1 928 次浏览,首日通常累积 0 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“https://t.me/emmzymusic
Instagram - Twitter : iweirddo
Suggestion bot >> @iweirddobot
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw
Emms2001emma@gmail.com
Emma172217@gmail.com”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 音乐 类别中的关键影响点。
16 350
订阅者
-124 小时
-217 天
-4130 天
帖子存档
16 348
@itheweird
اگر شما در آرامش هستید،
این به معنای آن ست که شما در حال زیستن در لحظه ی اکنون هستید.
لائوتسه
If you are at peace,
you are living in the present.
Lao Tzu
16 348
آنها کسانی را که سکوت میکنند سرزنش میکنند
کسانی را که بسیار حرف می زنند سرزنش میکنند.
کسانی را که در اعتدال صحبت میکنند سرزنش میکنند.
هیچکس در جهان وجود ندارد که سرزنش نشود.
بودا
@itheweird
16 348
بپذیرید یا نه، به چشم فرصت به آن نگاه کنید یا تهدید، ما همگی در روزگاری زندگی میکنیم که احتمالات عاشقانه با سرعت هر چه بیشتر در اطراف ما در تردداند. به طرز غریبی دنیا بزرگتر شده است و آدمهایش بیشتر. زیباترها، لوندترها، قویترها همیشه در همین حوالی پرسه میزنند. آغوشهای گشادهترشان، خانههای گرمترشان، بسترهای آتشینترشان و عشقهای سوزانترشان ما را صدا میزنند و با وعده "رضایتبخشتر بودن"، "قانعکنندهتر بودن" یکدیگر را از صحنه رقابت بیرون میکنند. سفره "رابطه" از کران تا به کران گسترده است؛ شامل حالتان میشود تنها به شرط آنکه مهارت لازم را برای عاشقی آموخته باشید. مهارت عاشقی را که نه، مهارت به پایان رساندنش را، تمام کردن سریع و بدون درد و شروع مجددش را؛ هنر فراموش کردنش را، توان از یاد زدودنش را؛ به شرط آنکه تواناتر شده باشید در عشق نورزیدن، یا به کلام بهتر خیلی اکتسابی ناتوان شده باشید از عشق ورزیدن. دوست نداشته باشید دوست داشتنیها را، مصرفشان کنید اما به قدر کفایت؛ در آغوششان بکشید وقتی نیازمندشانید و نادیده بیانگاریدشان وقتی دست و پا گیرند؛ بگذاریدشان در جیب بغل و بیرون بکشیدنشان به وقت فراغت؛ آن هنگام که حوصله دارید و دلتان کمی تنوع میخواهد. فقط باید بیاموزید "احساس خوبِ در کنارشان بودن" ، "تپشهای عاشقانه قلبتان وقتی صدایشان را میشنوید" و "احساساتی که شما را در خودشان میگورانند وقتی به یادشان میوفتید" را به رسمیت نشناسید؛ خودتان را در پیچ و خم رابطه بفریبید و عشق را _اگر یافتید_ در پستوی خانه هایتان پنهان که نه، خفه بکنید.
و اما شما خانمها و آقایان معصومی که هنوز کارتان را بلد نشدهاید، شماها که هنوز کودکانه به اصالت عشقی که تجربه میکردید باور دارید و مات و مبهوت از من میپرسید که مگر میشود آن لحظهها را دوباره بازیافت؟ بمیرم برایتان؛ برای دلهای شکسته و تنهای دلتنگتان وقتی از آن همه شور و شیدایی میگویید؛ برای حیرانیتان وقتی میپرسید و تمناکنان جواب میخواهید؛ میپرسید مگر میشود عشقی چنان عظیم و احساسی چنین نایاب را دوباره تجربه کرد؟ مگر میشود آنجورِ خوبی که فقط او بود، آن حال عجیبی که فقط من داشتم، آنطور که پلههای عاشقی را برای دیدن او_ و فقط او_ بالا میرفتم، آنجورِ قشنگی که فقط من بلد بودم منتظرش باشم، نگرانش بشوم، غصهاش را بخورم و در آغوش بگیرمش، بس باشد و بسش باشم، مگر میشود که تکرار شود؟ من با قلبی آکنده از اندوه و تاسف به شما، به همگی شما، باید بگویم آری، به راحتی... فقط آرام باشید و پاراگراف اول را دوباره بخوانید.
شیدا وانویی
@YekBitafavotMoaser
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
