☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
Открыть в Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
Больше4 788
Подписчики
+324 часа
+567 дней
+2630 день
Архив постов
بهرهٔ هوشیِ مخاطبین اینترنشنال از یک پنجم میانگین همهٔ موجوداتِ زنده هم کمتره. طرف خودش نشسته تو کافه؛ میبینه دور و برش شلوغه و آدمهای دیگه هم نشستن. ساعت ۹ شب. میگه اره داداش حکومت نظامی اعلام کردن از ترسشون! ساعت ۸ شب به بعد دیگه مردم نمیتونن برن تو خیابون. دیگه رفتنیان.
کاش آنروزها قبل از گفتنِ «نه غزه نه لبنان» و زیرسوال بردنِ ایثارِ مدافعانِ حرم؛ جنایات اینروزهای این تروریستهای داعشمسلک را در یک نمایشگرِ بزرگ نشانتان میدادند. کاش وقتی در روزنامهها و تریبونها و شعارهایتان مسرور از مخالفت با محورِ مقاومت بودید و برای غرب خوشرقصی میکردید و توحشش را بزک میکردید؛ فقط یکی از قساوتِ داعشیهایِ پهلوی-موساد را میدیدید تا بفهمید «جمهوری اسلامی حرم است» یعنی چه. تا بفهمید همین سپاهیها و بسیجیهایِ همیشه «جانفدا» که یا گلوله میخورند یا فحش؛ اگر در سوریه نمیجنگیدند؛ باید هر روز و هر لحظه در خیابانهایِ ایرانمان با همین داعشیها و تروریستها که پدرخواندهٔ همگیشان یکیست؛ روبرو میشدیم. همانطور که کاش وقتی برای سوریهٔ آزاد(!) عربدهٔ شادی میزدید و برای ایران هم چنین روزگاری را آرزو میکردید؛ عاقبتِ اینروزهای مردم سوریه را میدیدید. کاش «عبرت» میفهمیدید! از لیبی تا سوریه، از سودان تا افغانستان.
کاش بیدار میشدید؛ قبل از آنکه لگدِ دشمنان این خاک بیدارتان کند.
این حجم از جنایت و قساوت و رذالت رو در همین مدت دیدید؟
حالا شاید بهتر بفهمید چرا مردم پهلوی رو در سالِ ۵۷ طیِ یک انقلابِ مردمیِ الهی بیرون کردند. این خاندانِ فاسدِ بیریشه از این مردم کینه دارند؛ دقیقا به سیاقِ پدرخواندهٔ جنایتکارِ صهیونی-امریکاییشون.
۲۴۲۷ شهیدِ حملات تروریستی + ۱۰۶۲ شهید جنگ ۱۲ روزه.
در تاریخ بنویسید! کودککشانِ اسرائیل و آدمکشانِ امریکا بیش از دو برابرِ جنگ ۱۲ روزه از ما جان ستاندند؛ در تاریخ بنویسید وطنفروشان و جانیانِ فارسیزبان پهلوی، اینترنشنال، بیبیسی، منافقین، تجزیهطلبها عملههای داعشمسلکشان را به خیابانهای ایران روانه کردند برای بریدنِ سرها و اتش زدنِ بدنها و کشتن و سلاخی کردنِ سربازان و مدافعان امنیت و امدادگران و کودکان و پرستارها و کسبهها با تبر، قمه، کلت، سلاحِ جنگی و هزاران سلاح سرد و گرم. در تاریخ بنویسید بیشرفترین موجودات؛ وطنفروشاناند. در تاریخ بنویسید عدهای برای هزاران جانِ گرامیِ به آسمان رفته در جنگِ ۱۲ روزه هلهله کردند و در روزِ سیزدهم جنگ؛ بیش از دو برابر از ما عزیز گرفتند. در تاریخ بنویسید که بماند! پهلویهایِ آویزانِ اسرائیل و امریکا؛ رذلترین سلسلهٔ تاریخاند. بگویید کتابخانهها و مساجد و قرآنها و مدارس و بیمارستان و خانه و مغازه و پایگاه و پاسگاه را با اهالیاش اتش زدند، بگویید این از داعش بدترها، این از مغول ویرانگرترها، این جانیان از خون تغذیه میکنند و به این هم قانع نیستند؛ از دشمنانِ متجاوز التماسِ حملهٔ نظامی به وطن میکنند! بگویید آن خائنانی که در ۱۲ روز جنگ از داخلِ خاک با پهپاد زنها و بچهها را میکشتند؛ در روزِ سیزدهم جنگ با کوکتل و تیزی و سلاحِ جنگی؛ با حمایتِ کامل موساد و امریکا آدم کشتند و نام توحشگران سازمانیافتهٔ داعشیشان را گذاشتند معترض! بگویید تا حقیقت را وارونه نکنند این خونخوارها! بگویید خونخواهِ فرزندانِ این خاکیم. بگویید به کودککشان و آدمخوارانِ غربی و صهیونیستی؛ که در خاکِ خودشان جواب پس خواهند داد! حسابِ وطنفروشان و فارسیزبانانِ داخلی و خارجی جایِ خود.
حیفِ نامِ ایران که به دهان کثیفِ شما جاری شود، دریغا که خاکِ ایران محل جولانِ شما شود، آرزویِ ویرانی این خاکِ مقدس را مثل گذشتگان فراری و مفلوکِ خودتان به گور خواهید برد… شما میمیرید و خوراکِ مور و ملخ خواهید شد؛ ایران همیشه پابرجاست!
زندهباد ایران، زندهباد جمهوریِ اسلامیِ ایران؛ که دشمنانش شیاطینِ متجاوز به کودکاناند و کودککشاناند و آدمکشاناند و جنگافروزترین و وحشیتریناند. که دشمنانش، فرعونیاناند. زندهباد ایران!
روزِ پاسدار به تمامِ سبزپوشانِ نامدار و گمنام، به تمامِ آنهایی از غریبهها و غریبهپرستها و غریبهدوستها گلوله میخورند و فحش میشنوند و کنایهباران میشوند اما جانانه و تمامقد؛ پای آرمانهایشان ایستادهاند، به تمامِ آنهایی که پای ثابتِ امنیت این خاکاند، به سپزپوشانِ این خاک که افلاکیاند، به آنهایی که جانفدایِ آرامش و امنیتِ این مردماند، و به آن پاکترین و مردترینِ مردان که خونشان به دستِ ناپاکانِ عالم بر زمین ریخته شد و ما چقدر دلمان برایشان تنگ است؛ مبارک…
-
دلم میسوزه.
نه بهشتی دارن نه مطهری، نه خمینی، نه خامنهای، که حتی با تبعید و زندان و سختترین شکنجهها هم دست از آرمانشون برنداشتن، با «گفتگو» مردم رو برای انقلاب علیهِ سلسلهٔ هزاران سالهٔ استبدادِ شاهی همراه کردن، نه با تهدید و سلاح و التماس به اجنبی و گروههای تروریستی، نه با پولِ خارجی و سلبریتیهای فراری. انقلابی که سالهاست از نخالهٔ نفوذی و دشمن درونی و بیرونی داره ضربه میخوره و میلیاردها دلار برای ساقط کردنش هزینه کردن؛ اما تنها نتیجهای که گرفتن این بوده که هرسال تاریخِ فراخوانهاشون رو تمدید کردن.
مبنا ندارید. ریشه ندارید، سابقهٔ خوب ندارید، سواد ندارید، رهبر ندارید. مردم هم ندارید؛ اما فالورِ فیک چرا! فقط جیغتون بلنده؛ مثل گلهٔ کفتارها.
-
دستگیریِ تیم «مسلح» دارای سوابقِ کیفری؛ که سناریویِ «کشتهسازی» داشتند! جوگیرانه عملهٔ مجازیِ این تروریستها نشید.
تعارف که نداریم؟ خب.
اونیکه امروز مشتاقانه منتظرِ حملهٔ نظامی اجنبی به «وطنشه»، اونیکه نشسته تو خونهش و استوری میذاره و همه رو به «آشوب و چرخهٔ سازمانیافتهٔ خشونت» دعوت میکنه، اون بلاگر و انلاینشاپ و … که با به خطر انداختنِ «امنیت» داره کاسبیِ ویو و فالوور میکنه، اونیکه از «تجزیهٔ» وطن استقبال میکنه، اونیکه فاز اپوزیسـیون گرفته و همچنان در رویایِ شاهیِ تفاله-بچهشاهِ فراریِ آویزونِ اسرائیل سیر میکنه؛
همه باهم «شرافت» رو در ازایِ بهای ناچیزی تُف کردن. و همه باهم در هر ناامنیای در هر ابعادی شریکن. پایِ اراجیف هر صفحه و شبکهای نشینید.
اینا هم اعتراضه؟
حمله به داروخانه.
آتش زدنِ خودروی شهروندان.
تخریب آمبولانس.
آتش زدن مامور پلیس.
کتک و شکنجهٔ بسیجی کف خیابان!
آتش زدن قرآن و مفاتیحِ مسجد.
کتک زدن شهروندان عادی!
حمله به کسبه
قتل!
تیراندازی با سلاحِ جنگی!
حمله با نارنجک به اسلحهخانهٔ نظامی برای سرقت تسلیحات!
و …
اینا «معترض» نیستن.
اعتراض و مطالبه هم آداب داره. ما هم کم دلمون از عملکردِ مسئولین اقتصادی خون نیست! اما این اراذل با این خشونتِ سازمانیافتهٔ کاملا عمدی مُخلِ امنیت عمومیان. با مُخلِ امنیت و آسیبزننده به جان و مال مردم هم با ناز نمیشه حرف زد. باید سرجاش نشوندش. چرا؟ چون فردا با همین سلاحِ سرد و گرمی که باهاش عرض اندام میکنن به جان و مالِ شما حمله میکنن و عملههایِ مجازی موساد هم اسمتون رو هشتگ میکنن که ویو بگیرن و کاسبی کنن.
بعد کجا مراجعه میکنید؟ آفرین. به همین پلیسی که این وحوش زندهزنده آتیشش میزنن و اسمشم میذارن اعتراض. ترامپ هم با بمبهاش به شکایتتون از همین اوباشی که به اسمِ مبارز و معترض و … بهتون قالب میکنن رسیدگی نمیکنه.
اگه سالها بجای جملاتِ تکراری و مبهم تو کتابهای تاریخ مدرسه؛ به جنایات سلسلهٔ پهلوی صریح اشاره میشد، اگه بجایِ محتواهای نامفهوم به جنایاتِ غرب در منطقه، سوریه، غزه، لیبی، عراق، افغانستان، سودان و … مستقیم و بیپرده اشاره میشد و عاقبت «آزادی» وعده داده شدهٔ غربی به همه عیان میشد، اگه علل حقیقیِ انقلاب شکوهمند اسلامی سال ۵۷ بیپرده و صریح بیان میشد و از لابهلایِ کتابهای جریانشناسی بیرون میومد و مستقیماً به مخاطب عرضه میشد؛ امروز نوجوانِ ناآگاه از هر تحلیلِسیاسی؛ برای اینکه صرفاً از جوِ مجـازی عقب نَمونه استوری نمیذاشت: جاوید شاه، و با تابلوی ساواک پُز نمیداد!
و میفهمید که «جاویدشاه» و «مرگ بر دیکتاتور» جفتش دربارهٔ «یک» موضوعه! شاه و باباشاهِ دیکتاتوری که با انبوهی از خوشرقصی برای اجنبی و جنایت علیهِ یک ملت؛ درنهایت فراری شدن، اما جاودانه نشدن.
* خودتون تاریخ بخونید، و به این نسل انتقال بدید.
میگفت که:
در آخرالزمان آنقدر به بَلا دچار میشوید که بفهمید؛ آخرین «امید» و تنها نداشتهتان مَهدیِ موعود(عج) است…
پلیسآمریکا یه زنی رو برای اینکه به حرفش توجهی نکرد؛ با شلیکِ گلوله کُشت! به همین راحتی. ترامپ هم توییت زد و گفت: «شلیک مأموران دفاع از خود بود! زنی که کشته شد، یک آشوبگرِ حرفهای بود. از نیروهای نظامی حمایت میکنم!»
عجیب هم نیست.
چند وقت پیش هم یه زنی رو تو خونهش کشتن.
بعد آهان :))))
اگه با «آشوبگر»هایی که موساد علناً اعلام میکنه که کاملاً به آموزشهای سازمانیافته مسلط هستن؛ سلاحِ سرد و گرم دارن و با چاقـو و سلاح به جان و مالِ مردم و نیروهای امنیتیِ ایران میفتن و آتیششون میزنن و مطالباتِ مردمی رو به ناامنی میکشونن برخوردی بشه؛ ترامپ فازِ ناجی میگیره که به کمکِ معترضینِ ایران میایم و یه عده هم براش اکلیل میپاشن. «معترض» سلاح داره؟ آدم میکُشه؟ ببند دهنو فقط! شُغال.
-
آها! پس به این اراذل و اوباشی که به خونهٔ «مردم» تعرض میکنن و ماشینهاشون رو آتیش میزنن میگفتید «مردم»، میگفتید «معترضانِ باشرف»…
تو کدوم طرفی هستی؟
معلومه! همون طرفی که ستون همون طرفه…
این فقط یه بخش از چنگ و دندون تیز کردنِ صدها کفتاره که سالهاست در آرزوی تیکهپاره کردنِ این خاکن. اصلاً شوخی نیست؛ تحتِ تاثیر جوِ بلاگرهای مجازی و سلبریتیها، با امنیت شوخی نکنید!
Repost from 🇮🇷|نازِمُطلق| 🇵🇸
هر گوشه کناری رو نگاه میکنی یه عده بی ریشه سر و ته اسم استان رو زدن یه پرچم ساختن براش و اعلام استقلال کردن.
یکی میگه ئیلام.
یکی میگه کوردستان.
یکی میگه الاحواز.
اون یکی تو سیستان و بلوچستان یه سازی میزنه.
یکی میگه نمیدونم ما مال ترکیه هستیم ما ایرانی نیستیم پرچم ترکیه و آذربایجان علم کرده.
با چه هدفی؟!
آزادی ؟!
انقلاب؟!
اینا فقط دستشون اسلحه جنگیه. هیچ چهارچوب گفت و گویی ندارن. سالها زبان فشنگ و خون یادگرفتن برای این روزها.
بیانیه دارن؟!
اعلام مواضع کردن؟!
چشم انداز بعد از جمهوری اسلامی رو نشونتون دادن؟!
اینا رو ولش کن
رهبر دارن؟!
از کی خط میگیرن؟!
بزرگترشون کیه؟!
که حرف آخر رو اون بزنه.
بعد دنیای بعد از جمهوری اسلامی رو خودت تصور کن.
یاعلی.
ترامپ بعد از حملهٔ اسرائیل به ایران صراحتاً گفت: «من شخصاً هدایت حملهٔ اسرائیل به ایران رو به عهده داشتم!»
حالا میگه میخوام بیام به کمکِ معترضین(!)ِ ایرانی و یه عده معلومالحال براش سوت و کف میزنن و فرشِ قرمز زیرِ پاش پهن میکنن که اره بیا آزادمون کن؛ اینکه غلط زیادی و اضافیه! اما چه زود یادشون رفت آخرین باری رو که ترامپ به کمکِ مردم ایران اومد…
جنایات «قصابِ لرستان»
از افسران بلندپایهٔ رضاخان در لرستان؛ از بریدن سرِ جوانان لُر تا شرطبندی روی جنازهٔ بیسرِ آنها!
این فقط یک نمونه از جنایاتِ پهلویها علیه مردمه! اینها رو همـه باید ببینن و بخونن و بشنون. مخصوصاً لُرهای غیـور. تا وقتی اسمِ «آزادی» کنار «رضاشـاه روحت شاد» میاد؛ همه باهم بخندن به این معرکهٔ رسانههایِ فارسیزبانِ صهیونیستی…
-
این سلطنتطلبها یه جوری شغل آیندهٔ خودشونو زیر تابلویِ ساواک برای فردای ازادیشون(!) تدارک میبینن که کاملاً مشخصه پلن فقط آزادی و دموکراسیه. این یه دونه ناخن رو با انبر بکشم و اون زندانی رو داخل قفسِ آهنی داغ بندازم و سوزن و کابلِ داغ زیرناخنِ کشیده فرو کنم و … بعدش دیگه فقط آزادی آزادی آزادی.
لامصبا دوتا مهندسِ هواوفضا، دوتا دانشمند هستهای، دوتا اندیشمند و متفکر، دوتا شبهمطهری و شبهبهشتی، دوتا محققِ ماهوارهساز و واکسنساز، دوتا قهرمانیِ جهانی، دونفر که جرات داشته باشن نذارن بحرین و آراراتهای بیشتری رو عروس و دوماد کنید، دونفر که موقعِ جنگ و بحران از کشور فرار نکنن، دوتا مدال جهانی المپیاد و رتبهٔ علمیای چیزی بین شماها پیدا نمیشه که برای ظاهرسازی هم که شده حتی فیکش رو برای فردای این آزادیِ کذاییتون ردیف کنین لااقل تبلیغ شه؟! شازده چی؟ چیزی برای ارائه نداره؟
ایبابا. باشه اصلا این سه تا ماهوارهای که تماماً بومی ساختیم و پرتاب کردیم فضا، مال شما.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
