"زنی کهگم کردم "
Открыть в Telegram
برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70
Больше4 431
Подписчики
+7724 часа
+657 дней
+3530 день
Архив постов
4 449
دوستت دارم
و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی
چون بعد از این دیگر
اصلا چه دارم که به تو بگویم .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 449
Repost from "زنی کهگم کردم "
من یک دشمن باشکوه را به هزاران دوست حقیر ترجیح میدهم.
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 449
دیدار یارِ غایب ،
دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان
بر تشنه ای بِبارد ...
سعدی
یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد.
@adelehz
4 449
آدمهایی که فهمیده میشوند بی آنکه هزار بار خودشان را شرح دهند .
بی آنکه هزار بار متهم شوند .
بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند .
تنهایی به مقیاس آدمهای اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید.
و بعضی های ما بسیار تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 449
Repost from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
4 449
روزهایی که هوا سرده ،صبح آدم پا میشه پنجره رو میبنده یکم خودشو کنار بخاری گرم میکنه بعد میره نون پنیر و چایی شیرین میخوره
نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین
این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه
هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم.
و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمیچسبه ..
از سالهای قشنگی عبور کردین رفقا
جمعه تون بخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
4 449
«ما دوام آوردهایم، چون آدمیزاد عادت میکند. به همه چیز عادت میکند و دوام میآورد. نقطهی قوت آدمیزاد همین است. نقطه ضعفش نیز.»
#معین_دهاز
@adelehz
4 449
مامانم متخصص پیدا کردن پیج های دراماتیک توی اینستاست 😐
مادر من
چه کاریه اخه
ملکه ی اشک ها نریخته شدم من😶
4 449
مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم.
و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند..
و اشک هایم که می ریزند ..
زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر میکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
