es
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Ir al canal en Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Mostrar más
4 431
Suscriptores
+7724 horas
+657 días
+3530 días
Archivo de publicaciones
شانس مایه😂(شانس ما می باشد) @adelehz
شانس مایه😂(شانس ما می باشد) @adelehz

دوستت دارم و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی چون بعد از این دیگر اصلا چه دارم که به تو بگویم . #عادله_زمانی @adelehz

من یک دشمن باشکوه را به هزاران دوست حقیر ترجیح می‌دهم. چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت می‌کشاند. #عادله_زمانی @adelehz

ولی بین شعرا سعدی هم یه چیز دیگه است❤️

دیدار یارِ غایب ، دانی چه ذوق دارد ؟ ابری که در بیابان بر تشنه ای بِبارد ... سعدی یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد. @adelehz

یا نور ✨

"عِشق " آن است که هِزار دلیل برای رَفتن پیدا می‌کنی امّا می‌مانی ...  محمود درويش @adelehz

آدمهایی که فهمیده می‌شوند بی آنکه هزار بار خودشان را شرح دهند ‌. بی آنکه هزار بار متهم شوند . بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند . تنهایی به مقیاس آدم‌های اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید. و بعضی های ما بسیار تنهاییم. #عادله_زمانی @adelehz

من اینجا هستم ❤️ برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی در اینستاگرام ما را فالوو کنید . http://Instagram.com/adeleh.zamani90
من اینجا هستم ❤️ برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی در اینستاگرام ما را فالوو کنید . http://Instagram.com/adeleh.zamani90

من که همش دارم پشت سرمو نگاه میکنم خدایا ... @adelehz

روزهایی که هوا سرده ،صبح آدم پا میشه پنجره رو میبنده یکم خودشو کنار بخاری گرم میکنه بعد میره نون پنیر و چایی شیرین میخوره نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم. و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمی‌چسبه .. از سال‌های قشنگی عبور کردین رفقا جمعه تون بخیر #عادله_زمانی @adelehz

«ما دوام آورده‌ایم، چون آدمیزاد عادت می‌کند. به همه چیز عادت می‌کند و دوام می‌آورد. نقطه‌ی قوت آدمیزاد همین است. نقطه ضعفش نیز.» #معین_دهاز @adelehz

سلام بر او که بر شیرینی مان گذشت و گفت حیف ست تلخش نکنم😐

مامانم متخصص پیدا کردن پیج های دراماتیک توی اینستاست 😐 مادر من چه کاریه اخه ملکه ی اشک ها نریخته شدم من😶

مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم. و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمی‌بیند.. و اشک هایم که می ریزند .. زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر می‌کند.. #عادله_زمانی @adelehz

گویا خود هیئت ها هم دارند اخبار مذاکرات و از کانال های تلگرامی دنبال میکنن 🤭

چون میدونم همه به شنیدنش نیاز داریم . لطفا برای دوستانتون بفرستید . @adelehz