کانال روستای بوانلو
Открыть в Telegram
بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44
Больше2 086
Подписчики
Нет данных24 часа
+17 дней
-430 день
Архив постов
2 086
سلام عزیزم🌺🌹
گالری کلاسیک برای شما همشهریهای خوبم امکان خرید حضوری اجناس شیک و بهروز رو فراهم کرده، ممنون میشم عضو پیج اینستامون بشید و مارو به دوستاتون معرفی کنید لطفأ🙏🌹
Instagram.com/classic_gallery_1400
اینم لینک گروه تلگراممون برای عزیزانی که اینستا ندارن 👇👇
t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0
https://t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0/41
مدیریت: خانوم ملت
2 086
اطلاعیه از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو.
به استحضار آن دسته از هم ولایتی هایکه زمین های زراعی شأن بعنوان منابع ملی اعلام شده با همراه داشتن مدارک مالکیت یا سند به جناب قلی عقبایی شورای محترم روستا جهت راهنمایی و اقدام مقتضی مراجعه نمایید.
بعلت ذیغ وقت لطفاً تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه حتما اقدام لازم بعمل آید.
از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو
@buvanloo🌸🌺🌼
2 086
آهنگ هرای
با صدای دلنشین هنرمند ( هوزان ) ساریگل بوانلو
هنرمندی که افتخار هر بوانلویی میباشد
صدای که بوی اصل اصالت میدهد با واژه های اصیل کوردی کرمانجی
@buvanloo
2 086
هنوز باورمان نمی شود
که هفت سال از رفتن ناگهانی پدرعزیزمان مرحوم امیرعلی حسنی گذشته است
هنوز سخت است بپذیریم آن لبخندها و مهربانی ها، همچون دانه ای در زیر خاک خفته است.
اما یقین داریم یادش جوانه خواهد زد و نام و نشانش، درختی سبز و تناور خواهد بود...
دلمان گرم به خاطرات توست پدر...
با هدیه ای (فاتحه و صلوات) دلش را شادکنیم
2 086
یلداست و یاری رسانی برای نیازمندان روستا!!
در صورت واریز تصویری از آن به دست ما برسانید تا مبلغ ریالی مخصوص بوانلو تا حدودی مشخص شود. با تشکر
@buvanloo
2 086
کسب مربیگری درجه۳ دوچرخه سواری
از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری
اسلامی ایران را به جناب آقای احمد
قدسی مدیر باشگاه باران شیروان تبریک
عرض نموده و برای ایشان در این رشته
جذاب و پراز هیجان آرزوی توفیق داریم،
امید است بتوانیم از دانش و تجربیات
ارزنده ایشان در جهت آموزش و توسعه
و فرهنگ سازی این رشته پر طرفدار در
سطح باشگاه و شهرستان استفاده نماییم.
@buvanloo.
2 086
Mem Ararat
مم آرارات
Xatir xwestin
خدا حافظی
---------------------------
💜💜💜💜💜💜
Sî girtiye qeraxa , wextê dil û xatira
سایه بر کرانه ها انداخته،وقت دلدادگی و خداحافظیست
Min got min bi rê bike lê
من گفتم: مرا بدرقه کن .... اما،
Ne got erê, ne got na
نه گفت: آره، نه گفت: نه،
Wa yarê، ha yarê ...
وای ای یار، های ای یار ...
Derengiyê rojê bû, agir bi dil ket hil bû dû
دیرهنگام روز بود، آتش به دل افتاد و دود بلند شد.
Da rê û ji ba min çû
راهش را گرفت و از پیشم رفت
Wa yarê ha yarê, Wa yarê mal wêranê.
وای ای یار، های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
Min got wez Çiyayî me, evîn pîroz e li ba me
من گفتم من کوه هستم، عشق نزد من پیروز و مبارک است
Kincekî ji agir e lê, dişewitîne dişewitîne
لباسی از آتش است اما، می سوزاند می سوزاند
Wa yarê ha yarê ..
وا ای یار های ای یار ..
Min wê rojê xewnek dît, Zînek û evînek dît
من آن روز خوابی دیدم، زینی (زینب ) و عشقی دیدم
Birîn e ew sed birîn lê
زخم است آن، صد زخم اما
Way yarê ha yarê, wa yarê mal wêranê
وای یار های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
💜💜💜💜💜💜
Wergêr: @BiharaKurdan_XRS
--------------------------
2 086
Mem Ararat
مم آرارات
Xatir xwestin
خدا حافظی
@Muzika_Kurdi
---------------------------
💜💜💜💜💜💜
Sî girtiye qeraxa , wextê dil û xatira
سایه بر کرانه ها انداخته،وقت دلدادگی و خداحافظیست
Min got min bi rê bike lê
من گفتم: مرا بدرقه کن .... اما،
Ne got erê, ne got na
نه گفت: آره، نه گفت: نه،
Wa yarê، ha yarê ...
وای ای یار، های ای یار ...
Derengiyê rojê bû, agir bi dil ket hil bû dû
دیرهنگام روز بود، آتش به دل افتاد و دود بلند شد.
Da rê û ji ba min çû
راهش را گرفت و از پیشم رفت
Wa yarê ha yarê, Wa yarê mal wêranê.
وای ای یار، های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
Min got wez Çiyayî me, evîn pîroz e li ba me
من گفتم من کوه هستم، عشق نزد من پیروز و مبارک است
Kincekî ji agir e lê, dişewitîne dişewitîne
لباسی از آتش است اما، می سوزاند می سوزاند
Wa yarê ha yarê ..
وا ای یار های ای یار ..
Min wê rojê xewnek dît, Zînek û evînek dît
من آن روز خوابی دیدم، زینی (زینب ) و عشقی دیدم
Birîn e ew sed birîn lê
زخم است آن، صد زخم اما
Way yarê ha yarê, wa yarê mal wêranê
وای یار های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
💜💜💜💜💜💜
Wergêr: @BiharaKurdan_XRS
-----------------------
2 086
در واژه واژهی سرود «زینب»،
میتوان «وقار» را به غایت دید!
و در صورت و سیرت او،
«حیات و حیاء فاطمی» را به نهایت نظاره کرد!!
و او را که،
با «علم و حِلم نبوی»، رسول رُستن و رَستن کربلا گشت
و با «صوت و صولت علوی»، فاتح صفّین کوفه گردید
و با «خِرد و خطاب زینبی»، پیروز اُحد شام شد،
به تماشایی جاودانه ایستاد...
صدیق ایمانی
با درود و مهر؛
مسرورانه فرارسیدن میلاد مسعود صدیقهی صغری، اسوهی سعی و صبر و پیام آور رنجها و گنجهای حماسهی کربلا، «حضرت زینب کبری»(سلام الله علیها) و «روز پرستار» را به شما و خانوادهی معزّزتان که به نیکی شیفتهی واقعی و شیعهی حقیقی شموس شریعت هستید، تبریک و تهنیت میگویم.
امید که با «تأسّیِ آموزگارانه» از روش عَلیمانهی آن «عَدیلِ علی» و منش حلیمانهی آن «بانوی بیبدیل»، شیوهی شایستهی طِیِ «طریق تعالی»، و سعادت سِیرِ «مَسیر متعالی» را بیاموزیم و بیاموزانیم.
@buvanloo🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺
2 086
پاسخ منتقدین;
متن دارای دو غلط تایپی می باشد جهت تسریع امور ظرف 24 ساعت آینده و تحویل به استانداری .... و تعطیلی کافینت و.... مطمعنا هر دو خطا تایپی با غلط گیر تصحیح خواهد گردید.
2 086
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اهالی محترم روستا بوانلو
مطمعنا اکثریت عزیزان در 1-2 روز اخیر در جریان قضیه حفر چاه عمیق در حوضه آب ریز ها روستامون بوانلو قرار گرفتید در همین راستا به جهت اعلام مخالفت با قضیه حفر چاه متن فوق با همکاری دهیاری و شوراها بزرگوار روستا اماده گردیده است لذا از تمامی بزرگواران خواهشمندیم در جهت هماهنگی برای درج امضا و اعلام مخالفت خود در گزارش بالا ظرف 24 ساعت آینده با شماره زیر آقا ادیب نادری تماس بگیرید .
09390025380
@Adibbouanlo
باتشکر👌👌🙏🙏
@buvanloo
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
