ch
Feedback
کانال روستای بوانلو

کانال روستای بوانلو

前往频道在 Telegram

بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44

显示更多
2 087
订阅者
无数据24 小时
+17
-430
帖子存档
🍉نماهنگ شب چله ـــــــــــــ مهدی عرب زاده🍉 @buvanloo

سلام عزیزم🌺🌹 گالری کلاسیک برای شما همشهری‌های خوبم امکان خرید حضوری اجناس شیک و به‌روز رو فراهم کرده، ممنون میشم عضو پیج اینستامون بشید و مارو به دوستاتون معرفی کنید لطفأ🙏🌹 Instagram.com/classic_gallery_1400 اینم لینک گروه تلگراممون برای عزیزانی که اینستا ندارن 👇👇 t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0 https://t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0/41 مدیریت: خانوم ملت

🏴 فرا رسیدن ایام شهادت ام‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها تسلیت باد 🏴 @buvanloo🖤🖤🖤
🏴 فرا رسیدن ایام شهادت ام‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها تسلیت باد 🏴 @buvanloo🖤🖤🖤

هادی قهرمانی @buvanloo

اطلاعیه از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو. به استحضار آن دسته از هم ولایتی هایکه زمین های زراعی شأن بعنوان منابع ملی اعلام شده با همراه داشتن مدارک مالکیت یا سند به جناب قلی عقبایی شورای محترم روستا جهت راهنمایی و اقدام مقتضی مراجعه نمایید. بعلت ذیغ وقت لطفاً تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه حتما اقدام لازم بعمل آید. از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو @buvanloo🌸🌺🌼

آهنگ هرای با صدای دلنشین هنرمند ( هوزان ) ساریگل بوانلو هنرمندی که افتخار هر بوانلویی میباشد صدای که بوی اصل اصالت میدهد با واژه های اصیل کوردی کرمانجی @buvanloo

هنوز باورمان نمی شود که هفت سال از رفتن ناگهانی پدرعزیزمان مرحوم امیرعلی حسنی گذشته است هنوز سخت است بپذیریم آن لبخندها و مهر
هنوز باورمان نمی شود که هفت سال از رفتن ناگهانی پدرعزیزمان مرحوم امیرعلی حسنی گذشته است هنوز سخت است بپذیریم آن لبخندها و مهربانی ها، همچون دانه ای در زیر خاک خفته است. اما یقین داریم یادش جوانه خواهد زد و نام و نشانش، درختی سبز و تناور خواهد بود... دلمان گرم به خاطرات توست پدر... با هدیه ای (فاتحه و صلوات) دلش را شادکنیم

مستندی کوتاه از دنگبیژی زنان عشایر منطقه کلات خراسان

یلداست و یاری رسانی برای نیازمندان روستا!! در صورت واریز تصویری از آن به دست ما برسانید تا مبلغ ریالی مخصوص بوانلو تا حدودی م
یلداست و یاری رسانی برای نیازمندان روستا!! در صورت واریز تصویری از آن به دست ما برسانید تا مبلغ ریالی مخصوص بوانلو تا حدودی مشخص شود. با تشکر @buvanloo

کسب مربیگری درجه۳ دوچرخه سواری از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران را به جناب آقای احمد قدسی مدیر باشگاه باران شیروا
کسب مربیگری درجه۳ دوچرخه سواری از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران را به جناب آقای احمد قدسی مدیر باشگاه باران شیروان تبریک عرض نموده و برای ایشان در این رشته جذاب و پراز هیجان آرزوی توفیق داریم، امید است بتوانیم از دانش و تجربیات ارزنده ایشان در جهت آموزش و توسعه و فرهنگ سازی این رشته پر طرفدار در سطح باشگاه و شهرستان استفاده نماییم. @buvanloo.

4_388277194020881876.mp34.71 MB

Mem Ararat مم آرارات Xatir xwestin خدا حافظی --------------------------- 💜💜💜💜💜💜 Sî girtiye qeraxa , wextê dil û xatira سایه بر کرانه ها انداخته،وقت دلدادگی و خداحافظیست Min got min bi rê bike lê من گفتم: مرا بدرقه کن .... اما، Ne got erê, ne got na نه گفت: آره، نه گفت: نه، Wa yarê، ha yarê ... وای ای یار، های ای یار ... Derengiyê rojê bû, agir bi dil ket hil bû dû دیرهنگام روز بود، آتش به دل افتاد و دود بلند شد. Da rê û ji ba min çû راهش را گرفت و از پیشم رفت Wa yarê ha yarê, Wa yarê mal wêranê. وای ای یار، های ای یار، وای ای یار خانه خراب . Min got wez Çiyayî me, evîn pîroz e li ba me من گفتم من کوه هستم، عشق نزد من پیروز و مبارک است Kincekî ji agir e lê, dişewitîne dişewitîne لباسی از آتش است اما، می سوزاند می سوزاند Wa yarê ha yarê .. وا ای یار های ای یار .. Min wê rojê xewnek dît, Zînek û evînek dît من آن روز خوابی دیدم، زینی (زینب ) و عشقی دیدم Birîn e ew sed birîn lê زخم است آن، صد زخم اما Way yarê ha yarê, wa yarê mal wêranê وای یار های ای یار، وای ای یار خانه خراب . 💜💜💜💜💜💜 Wergêr: @BiharaKurdan_XRS --------------------------

Mem Ararat مم آرارات Xatir xwestin خدا حافظی @Muzika_Kurdi --------------------------- 💜💜💜💜💜💜 Sî girtiye qeraxa , wextê dil û xatira سایه بر کرانه ها انداخته،وقت دلدادگی و خداحافظیست Min got min bi rê bike lê من گفتم: مرا بدرقه کن .... اما، Ne got erê, ne got na نه گفت: آره، نه گفت: نه، Wa yarê، ha yarê ... وای ای یار، های ای یار ... Derengiyê rojê bû, agir bi dil ket hil bû dû دیرهنگام روز بود، آتش به دل افتاد و دود بلند شد. Da rê û ji ba min çû راهش را گرفت و از پیشم رفت Wa yarê ha yarê, Wa yarê mal wêranê. وای ای یار، های ای یار، وای ای یار خانه خراب . Min got wez Çiyayî me, evîn pîroz e li ba me من گفتم من کوه هستم، عشق نزد من پیروز و مبارک است Kincekî ji agir e lê, dişewitîne dişewitîne لباسی از آتش است اما، می سوزاند می سوزاند Wa yarê ha yarê .. وا ای یار های ای یار .. Min wê rojê xewnek dît, Zînek û evînek dît من آن روز خوابی دیدم، زینی (زینب ) و عشقی دیدم Birîn e ew sed birîn lê زخم است آن، صد زخم اما Way yarê ha yarê, wa yarê mal wêranê وای یار های ای یار، وای ای یار خانه خراب . 💜💜💜💜💜💜 Wergêr: @BiharaKurdan_XRS -----------------------

بلیر وان :امید جعفرزادە @buvanloo👌👌🌸🌸

در واژه واژه‌ی سرود «زینب»، می‌توان «وقار» را به غایت دید! و در صورت و سیرت او، «حیات و حیاء فاطمی» را به نهایت نظاره کرد!! و
در واژه واژه‌ی سرود «زینب»، می‌توان «وقار» را به غایت دید! و در صورت و سیرت او، «حیات و حیاء فاطمی» را به نهایت نظاره کرد!! و او را که، با «علم و حِلم نبوی»، رسول رُستن و رَستن کربلا گشت و با «صوت و صولت علوی»، فاتح صفّین کوفه گردید و با «خِرد و خطاب زینبی»، پیروز اُحد شام شد، به تماشایی جاودانه ایستاد... صدیق ایمانی با درود و مهر؛ مسرورانه فرارسیدن میلاد مسعود صدیقه‌ی صغری، اسوه‌ی سعی و صبر و پیام آور رنج‌ها و گنج‌های حماسه‌ی کربلا، «حضرت زینب کبری»(سلام الله علیها) و «روز پرستار» را به شما و خانواده‌ی معزّزتان که به نیکی شیفته‌ی واقعی و شیعه‌ی حقیقی شموس شریعت هستید، تبریک و تهنیت می‌گویم. امید که با «تأسّیِ آموزگارانه» از روش عَلیمانه‌ی آن «عَدیلِ علی» و منش حلیمانه‌ی آن «بانوی بی‌بدیل»، شیوه‌ی شایسته‌ی طِیِ «طریق تعالی»، و سعادت سِیرِ «مَسیر متعالی» را بیاموزیم و بیاموزانیم. @buvanloo🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺

پاسخ منتقدین; متن دارای دو غلط تایپی می باشد جهت تسریع امور ظرف 24 ساعت آینده و تحویل به استانداری .... و تعطیلی کافینت و.... مطمعنا هر دو خطا تایپی با غلط گیر تصحیح خواهد گردید.

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اهالی محترم روستا بوانلو مطمعنا اکثریت عزیزان در 1-2 روز اخیر در جریان قضیه حفر چاه عمیق در ح
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اهالی محترم روستا بوانلو مطمعنا اکثریت عزیزان در 1-2 روز اخیر در جریان قضیه حفر چاه عمیق در حوضه آب ریز ها روستامون بوانلو قرار گرفتید در همین راستا به جهت اعلام مخالفت با قضیه حفر چاه متن فوق با همکاری دهیاری و شوراها بزرگوار روستا اماده گردیده است لذا از تمامی بزرگواران خواهشمندیم در جهت هماهنگی برای درج امضا و اعلام مخالفت خود در گزارش بالا ظرف 24 ساعت آینده با شماره زیر آقا ادیب نادری تماس بگیرید . 09390025380 @Adibbouanlo باتشکر👌👌🙏🙏 @buvanloo

قطعه ای از طرف فرزندان مرحوم اسداله زاده تقدیم به روح مطهر شأن .🖤🖤🖤

کانال روستای بوانلو - Telegram 频道 @buvanloo 的统计与分析