213
Подписчики
+424 часа
-77 дней
Нет данных30 день
Архив постов
213
ولی میدونی من امید وارم تو هرچی زودتر خوب شی من که دیگه خوب نمیشم ولی تو ایشالله حالت خوب بشه یه زندگی عالی داشته باشی
213
میدونی امید وار نباش خوب بشم چون دیگه خوب نمیشم میدونی بی حس شدم دیگه بعد اون یه نفر دوست دارم برم قلب هرچی پسرع بشکونم چون نتونستم بهش بفهمونم چقدر حسم بهش زیاده و رفت و دوست دارم از این به بعد فقط قلب بشکونم چون همیشه خوب بودم و ضربه خوردم و بعد اون دیگه نمیتونم با کسی برم
213
حالی که در حال حاضر دارم: منی که همیشه بیرون بودم دیگه بیرون نمیرم همش خونه ام حوصله هیچی ندارم همه خنده هام الکیه و هیچکی از حالم خبر نداره که چی داره بهم میگذره و مجبورم توس جمع. دوستام یا خانواده الکی بخندم که نفهمن حالمو نگران شن ولی وقتی تنهام خود واقعیم دختری که سیگار نمیکشید الان میکشه این وضعیت به تظرت وضعیت خوبیه؟
213
واقعا از دست دادن عزیز ترین فرد زندگیت خیلی سخته فک کن کسی که همیشه کنارت بود هواتو داشت برا همیشه از دست بدی هیچیزی هیچکسی نمیتونه جاشو برات پر کنه خودشم دیگه نیست که حالتو خوب کنه.
213
وقتی عزیزترین ادم زندگیت از دست دادی حال خودت و حس خودتو تو آینه ببین بعد میفهمی و ب خودت میخندی
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
