es
Feedback
𝖋𝖋𝖋

𝖋𝖋𝖋

Ir al canal en Telegram

https://t.me/+hCLsf0BQVTFlMmJh

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
213
Suscriptores
+424 horas
-77 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
ولی میدونی من امید وارم تو هرچی زودتر خوب شی من که دیگه خوب نمیشم ولی تو ایشالله حالت خوب بشه یه زندگی عالی داشته باشی

نه

هوی کصکش پیام میدی یا نه

درکت میکنم

میدونی امید وار نباش خوب بشم چون دیگه خوب نمیشم میدونی بی حس شدم دیگه بعد اون یه نفر دوست دارم برم قلب هرچی پسرع بشکونم چون نتونستم بهش بفهمونم چقدر حسم بهش زیاده و رفت و دوست دارم از این به بعد فقط قلب بشکونم چون همیشه خوب بودم و ضربه خوردم و بعد اون دیگه نمیتونم با کسی برم

خوب نیست دیگه امیدوارم خوب بشی

حالی که در حال حاضر دارم: منی که همیشه بیرون بودم دیگه بیرون نمیرم همش خونه ام حوصله هیچی ندارم همه خنده هام الکیه و هیچکی از حالم خبر نداره که چی داره بهم میگذره و مجبورم توس جمع. دوستام یا خانواده الکی بخندم که نفهمن حالمو نگران شن ولی وقتی تنهام خود واقعیم دختری که سیگار نمیکشید الان میکشه این وضعیت به تظرت وضعیت خوبیه؟

:))))

واقعا از دست دادن عزیز ترین فرد زندگیت خیلی سخته فک کن کسی که همیشه کنارت بود هواتو داشت برا همیشه از دست بدی هیچیزی هیچکسی نمیتونه جاشو برات پر کنه خودشم دیگه نیست که حالتو خوب کنه.

امیدوارم هرچه سریعتر جزو همه باشم

داداش فداسرت همه میرن

عشق منی

اشکال نداره حال من عین خودته دقیقن

وقتی عزیزترین ادم زندگیت از دست دادی حال خودت و حس خودتو تو آینه ببین بعد میفهمی و ب خودت میخندی

چرا دلت گرفته😂

بیحالی و افسردگی

چته پسر خوب

سعیم میکنم

چرا حالت گرفتههه اشکال نداره بابا پیش میاد البته اشکال داره ولی حالت گرفته نباشه 🎀