ch
Feedback
𝖋𝖋𝖋

𝖋𝖋𝖋

前往频道在 Telegram

https://t.me/+hCLsf0BQVTFlMmJh

显示更多
未指定国家未指定类别
213
订阅者
+424 小时
-77
无数据30
帖子存档
ولی میدونی من امید وارم تو هرچی زودتر خوب شی من که دیگه خوب نمیشم ولی تو ایشالله حالت خوب بشه یه زندگی عالی داشته باشی

نه

هوی کصکش پیام میدی یا نه

درکت میکنم

میدونی امید وار نباش خوب بشم چون دیگه خوب نمیشم میدونی بی حس شدم دیگه بعد اون یه نفر دوست دارم برم قلب هرچی پسرع بشکونم چون نتونستم بهش بفهمونم چقدر حسم بهش زیاده و رفت و دوست دارم از این به بعد فقط قلب بشکونم چون همیشه خوب بودم و ضربه خوردم و بعد اون دیگه نمیتونم با کسی برم

خوب نیست دیگه امیدوارم خوب بشی

حالی که در حال حاضر دارم: منی که همیشه بیرون بودم دیگه بیرون نمیرم همش خونه ام حوصله هیچی ندارم همه خنده هام الکیه و هیچکی از حالم خبر نداره که چی داره بهم میگذره و مجبورم توس جمع. دوستام یا خانواده الکی بخندم که نفهمن حالمو نگران شن ولی وقتی تنهام خود واقعیم دختری که سیگار نمیکشید الان میکشه این وضعیت به تظرت وضعیت خوبیه؟

:))))

واقعا از دست دادن عزیز ترین فرد زندگیت خیلی سخته فک کن کسی که همیشه کنارت بود هواتو داشت برا همیشه از دست بدی هیچیزی هیچکسی نمیتونه جاشو برات پر کنه خودشم دیگه نیست که حالتو خوب کنه.

امیدوارم هرچه سریعتر جزو همه باشم

داداش فداسرت همه میرن

عشق منی

اشکال نداره حال من عین خودته دقیقن

وقتی عزیزترین ادم زندگیت از دست دادی حال خودت و حس خودتو تو آینه ببین بعد میفهمی و ب خودت میخندی

چرا دلت گرفته😂

بیحالی و افسردگی

چته پسر خوب

سعیم میکنم

چرا حالت گرفتههه اشکال نداره بابا پیش میاد البته اشکال داره ولی حالت گرفته نباشه 🎀