ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
516
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
+9930 день
Архив постов
من از دار دنیا یدونه اکس داشتم اصفهانی بود واقعا یجوری دوسش داشتم که میگم عجب کصخلی بودما. بعد یه مدت فهمیدم خیانت کرده و‌ درواقع با من به یکی دیگه خیانت کرده ⁹⁰% پسرای اصفهانی از بیرون پسر خوشگله‌ن از درون پسر جاکش.

https://t.me/sabajingili/4411 رشتش دامپزشکیه ولی ازش اون کار بعید نیست😔

علی جنده دام پزشکی؟ منظورت اینه میره با دام‌ها آره؟

sticker.webp0.18 KB

آجیا بیایین لیست سیکتیریای ( پسرایی که اومدن تو زندگیمون و الان نیستن) خودم و دوستم رو باهاتون به اشتراک بزارم: لیست سیکتیریای خودم: وحید یارو معتاده چشم رنگی علیرضا(لاشی دو عالم) کیان( از دست دادم) آروین( پسر اسپانیولی) امیرحسین( خارج رفته_ تبریزی_ فوتبالیست) محمدرضا( فوتبالیست_نیشابوری لاشی) امیر حیدر زاده( کراش تو کراش شد) لیست سیکتیریای دوستم: حامد نیما امیر (شیرینی خورده) مهدی( خواهرش زیدشه) یارو پرستار زشته مهدی( پسر دایی زهرا_ بکن در رو) سعید( مهندسی شیروان) علی( جنده دام پزشکی) امیر ( رویین اسفراین) آیلیلن( قد کوتاه_ زشت)

البته دیگه بهش اسهدل و استفراغ نگید چون ظهر قراره بخورمش🙏

بله گلم

https://t.me/sabajingili/4381 عه همون دوستی که اسهال و استفراغ درست کرده بود؟😔😂😂🤣🤣

قانومی بگای سگ رفتم امتحانای ۶تا۱۳ سرجاشه من کسکشم هیچی نخوندم

آجی جون بلاکش کن اخه این عن چیه باهاش حرف میزنی

اجی من همونم که گفتم یارو خودش پیام میده خودشم دیر سین می‌کنه منم دیر سین میزنم ولی بازم رویه اش همینه😂😂😂😂😂

از پسرهای اصفهانی فرار کن آجی و یه صلوات هم نثار ام‌البنین کن که هیچکدومشون برای تو نیست

صبا چقدر پسر خوشگل و جذاب تو چاریاغ و سی و سه پل و سطح شهر هست ولی خب هیچکدومشون مال ما نیست🚶‍♀🚬

https://t.me/sabajingili/4376 آجی تو دیت برو نیستی ما رو مسخره کردی

sticker.webp0.18 KB

وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 شاید باورت نشه ولی تا ده روز دیگه هم نمیرم نهایتا ده روز دیگه دیت اولو میرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

sticker.webp0.21 KB

Голосовое сообщение00:14

https://t.me/sabajingili/4372 آجی طبق تجربه شخصی اجازه بده قبول نکنم این پسرا میتونن تک تک استوریاتو لایک کنن و تهش یهو گوست کنن و برن