ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
516
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
+9930 день
Архив постов
https://t.me/sabajingili/4376 آجی بیا پیژامه بابای منو بپوش

https://t.me/sabajingili/4376 آجی دو سه تا جنگ از دیتت گذشتا

sticker.webp0.21 KB

ما :
ما :

https://t.me/sabajingili/4376 همین که تا الان نرفتی ی نشونه ست یعنی نباید بری، چون مردا بدرد نمیخورن خودتو بدبخت نکن

آجیا یه کانالی دارین که محتوای پست و توییت اینا باشه و بشه توش نظر داد گپ هم داشته باشه ؟

https://t.me/sabajingili/4373 این بخاطر اینکه زیاد بیرون نمیری اگه زیاد تو خونه میشینی خودتو محبور کن که بری بیرون تا عادی بشه منم افسردگی داشتم انقد تو خونه بودم که وقتی مهمونی میرفتم یا خرید یا هر جایی اینجوری مضطرب میشدم

https://t.me/sabajingili/4375 گفتم‌ که احساس ناکافی بودن میکنم خیلییی حس بدیهههه تراپیستتت گرونههههه..

سلام قانومی ناز

sticker.webp0.18 KB

سلام عزیزممم

https://t.me/sabajingili/4380 سلام اجیممممممممممممممممممم

Голосовое сообщение00:20

Голосовое сообщение00:10

دیگه با محاسبات من الان باید بیاد خواستگاری

چندماهی هست تو دیت اول موندی

آجی تو هنوز این دیتو نرفتی؟

سلام اجیا من همونیم که قراره دیت اول بره لطفا بگید چی بپوشم🩷🎀

برو تراپیست به نظرم آجی راهش تو خونه موندن نیست که

از چی خجالت میکشی