Saba's jingilis
Відкрити в Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
516
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
+9930 день
Архів дописів
من از دار دنیا یدونه اکس داشتم اصفهانی بود واقعا یجوری دوسش داشتم که میگم عجب کصخلی بودما.
بعد یه مدت فهمیدم خیانت کرده و درواقع با من به یکی دیگه خیانت کرده
⁹⁰% پسرای اصفهانی از بیرون پسر خوشگلهن از درون پسر جاکش.
آجیا بیایین لیست سیکتیریای ( پسرایی که اومدن تو زندگیمون و الان نیستن) خودم و دوستم رو باهاتون به اشتراک بزارم:
لیست سیکتیریای خودم:
وحید
یارو معتاده چشم رنگی
علیرضا(لاشی دو عالم)
کیان( از دست دادم)
آروین( پسر اسپانیولی)
امیرحسین( خارج رفته_ تبریزی_ فوتبالیست)
محمدرضا( فوتبالیست_نیشابوری لاشی)
امیر حیدر زاده( کراش تو کراش شد)
لیست سیکتیریای دوستم:
حامد
نیما
امیر (شیرینی خورده)
مهدی( خواهرش زیدشه)
یارو پرستار زشته
مهدی( پسر دایی زهرا_ بکن در رو)
سعید( مهندسی شیروان)
علی( جنده دام پزشکی)
امیر ( رویین اسفراین)
آیلیلن( قد کوتاه_ زشت)
اجی من همونم که گفتم یارو خودش پیام میده خودشم دیر سین میکنه
منم دیر سین میزنم ولی بازم رویه اش همینه😂😂😂😂😂
از پسرهای اصفهانی فرار کن آجی
و یه صلوات هم نثار امالبنین کن که هیچکدومشون برای تو نیست
صبا چقدر پسر خوشگل و جذاب تو چاریاغ و سی و سه پل و سطح شهر هست
ولی خب هیچکدومشون مال ما نیست🚶♀🚬
وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شاید باورت نشه ولی تا ده روز دیگه هم نمیرم نهایتا ده روز دیگه دیت اولو میرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
https://t.me/sabajingili/4372
آجی طبق تجربه شخصی اجازه بده قبول نکنم
این پسرا میتونن تک تک استوریاتو لایک کنن و تهش یهو گوست کنن و برن
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
