screen
Открыть в Telegram
533
Подписчики
+2524 часа
+437 дней
+4330 день
Архив постов
534
اتفاقاً منتظر بودم یک نفر بهش اشاره کنه چون من خیلی روی دیالوگهای جونگوون این پارت دقت و وسواس به خرج دادم؟
534
واقعاً همینه انون، سونگهون هیچوقت فرصت نداشته که خودش، هویت و زندگی خودش رو بچینه و تمام تصمیماتش به این که تأیید بگیره بسته شده
534
راستش حتی مجبور شدم بخاطرش دونه دونه اسم کرکترها رو توی نوت گوشیم بنویسم و روبروشون درباره احساساتی که ممکنه توی این شرایط داشته باشن یکم خیالپردازی کردم
534
سلام؟؟؟؟ من عاشق این چپتر شدم؟؟ طوری که تویِ این چپتر همهی احساسات رو باهمدیگه نشون دادی واقعاً. جایِ. صحبت. نمیذاره.
این چپتر خیلی جالب بود، بلاخره همه چیز رو از ساید سونگهون هم فهمیدیم و الان بهتر میتونیم درکش کنیم. حقیقتش اینکه نمیتونست برای چیزی که میخواد تلاش کنه و انگار که تویِ یک قفس گیر افتاده بود، تمام زندگیش رو صرف این کرد تا دیگران رو راضی نگه داره، نگران بود که یک وقت ازش اشتباهی سر بزنه و همیشه میخواست عالی ترین باشه ولی در آخر برای خودش چیزی نداشت. که بتونه ازش لذت ببره. خیلی درکش میکنم.
از اینکه هیسونگ و جهیون کم کم دارن بهم نزدیک میشن هم خیلی خوشحالم حالا لطفاً هم رو بوج کنید.
جیوون هم که نگم، جونگوون بهخاطر تجربیات قبلی و شخصیش انقدر از جی فاصله میگیره واقعاً دلم برای جفتشون کباب میشه حقیقتش.
از طرفی نیکی و اونچه. 😭😭😭 آقا میدونم اصلاً کاپل نیستن ولی خیلی انمیز تو لاورزن. من امید دارم بهشون. 😭😭
و مثل همیشه هیومرت در اسکرین یک جوری باعث شد بخندم که خستگی دو سه روز گذشته رو بشوره ببره واقعاً عاشق همه چیز اسکرین هستم:(( 💞💞💞
خسته نباشید زیاد هم برای نویسنده ی مورد علاقه م ☹️💋💋
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
