ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
533
订阅者
+2524 小时
+437
+4330
帖子存档
اصلا تایم خوبی برای تموم شدن نبود.

فدات بشممم :(( منم هر روز بخاطر انون‌های شما انرژی بیشتری برای نوشتنش پیدا می‌کنم

وای خاله عالی بودد😭 هرروز دارم بیشتر عاشقش میشم و نمیتونم برای چپتر بعدی صبر کنمم

حالا چیکار می‌کنه به نظرتون

واقعا کنجکاو شدم سونگهون میخواد چیکار کنه، خسته نباشی خانومی❤️‍🔥

آرهههه خودمم دیشب خوشحال بودم

مری مری پونصد شدی!!!!

هر موقع این رو میگید خیلی خجالت می‌کشم (وای مرسی مرسی مرسی مرسی)

شاهکار

قربونت برم دوستم :(( مرسی که اسکرین رو می‌خونی و انقدر دوستش دارییی

واقعاً باید راجع بهش صحبت کنیم چون که.

اتفاقاً منتظر بودم یک نفر بهش اشاره کنه چون من خیلی روی دیالوگ‌های جونگوون این پارت دقت و وسواس به خرج دادم؟

واقعاً همینه انون، سونگهون هیچوقت فرصت نداشته که خودش، هویت و زندگی خودش رو بچینه و تمام تصمیماتش به این که تأیید بگیره بسته شده

خوشحالم که جواب داده

راستش حتی مجبور شدم بخاطرش دونه دونه اسم کرکتر‌ها رو توی نوت گوشیم بنویسم و روبروشون درباره احساساتی که ممکنه توی این شرایط داشته باشن یکم خیال‌پردازی کردم

:(( این خیلی خوشحالم کرد ممنونم

سلام؟؟؟؟ من عاشق این چپتر شدم؟؟ طوری‌ که تویِ این چپتر همه‌ی احساسات رو باهمدیگه نشون دادی واقعاً. جایِ. صحبت. نمی‌ذاره. این چپتر خیلی جالب بود، بلاخره همه چیز رو از ساید سونگهون هم فهمیدیم و الان بهتر می‌تونیم درکش کنیم. حقیقتش اینکه نمی‌تونست برای چیزی که می‌خواد تلاش کنه و انگار که تویِ یک قفس گیر افتاده بود، تمام زندگیش رو صرف این کرد تا دیگران رو راضی نگه داره، نگران بود که یک وقت ازش اشتباهی سر بزنه و همیشه می‌خواست عالی ترین باشه ولی در آخر برای خودش چیزی نداشت. که بتونه ازش لذت ببره. خیلی درکش می‌کنم. از اینکه هیسونگ و جه‌یون کم کم دارن بهم نزدیک می‌شن هم خیلی خوشحالم حالا لطفاً هم رو بوج کنید. جی‌وون هم که نگم، جونگوون به‌خاطر تجربیات قبلی و شخصیش انقدر از جی فاصله می‌گیره واقعاً دلم برای جفتشون کباب می‌شه حقیقتش. از طرفی نیکی و اونچه. 😭😭😭 آقا می‌دونم اصلاً کاپل نیستن ولی خیلی انمیز تو لاورزن. من امید دارم بهشون. 😭😭 و مثل همیشه هیومرت در اسکرین یک جوری باعث شد بخندم که خستگی دو سه روز گذشته رو بشوره ببره واقعاً عاشق همه چیز اسکرین هستم:(( 💞💞💞 خسته نباشید زیاد هم برای نویسنده‌ ی مورد علاقه‌ م ☹️💋💋

اونوقت تهش این

من یه جوری سریع اسکرین رو گذاشتم که به بازی برسم انگار دنبالم کردن

آقا دیدین چه بازی مسخره‌ای بود.