سفارت خانه شاهنشاهی
Open in Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
254
Subscribers
+124 hours
+367 days
+3630 days
Posts Archive
کصشعرای ترامپ موقع آتش بس جنگ دوازده روزه اگه بعد خوندن این هم میخواین پنیک کنین دیگه واقعا باید بهتون شک کرد
Repost from Fighter Radar | فایتر رادار
ترامپ: ما مشکلات او را با زلنسکی در میان خواهیم گذاشت. او آدم خوبی است.
▪️ترامپ در مورد ماده ۵ ناتو: ما تا آخر با آنها هستیم.
▪️آتشبس خیلی خوب پیش میرود. من به اسرائیل خیلی افتخار میکنم. آنها جنگنده هایشان را برگرداندند.
▪️آخرین چیزی که ایران میخواهد انجام دهد غنیسازی است. آنها میخواهند خودشان را بازیابی کنند.
▪️میتوانید تصور کنید که بعد از همه اینها ایران بگوید: بیایید بمب بسازیم.
▪️این یک پیروزی برای ایران هم بود. آنها یک کشور دارند.
▪️اسرائیل هم خیلی ضربه خورد. آن موشکهای بالستیک به شدت به آنها اصابت کردند. بیبی باید به آنها افتخار کند.
▪️ترامپ در مورد تأسیسات ایران: شعلهها همه زیر زمین هستند. همه چیز در بالا سیاه سوخته است. آنها فرصتی برای بیرون آوردن چیزی نداشتند.
▪️من فکر میکنم برنامههای هستهای ایران دههها به عقب افتاده است. فکر میکنم ایران دیگر سراغ سلاح هستهای نخواهد رفت. آنها نفت خود را خواهند گرفت. آنها به جهنم رفتهاند.
▪️ضربه به ایران جنگ را پایان داد.
🖌 GOMNAM
🔻@fighter_radar
بخدا به تخمم نی فراخوان سیروس اومد میرم تو خیابون تهشم یه تیر کلاش میخوره تو قلبم از کیرانو کیرانیو ترامپو و ونسو تمام اینا راحت میشم
میشه بگید دقیقا ایالات متحده از سال ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۵ در کدوم یک از قراردادهاش با ج.ا تعهدات خود را کامل انجام داده که این یکی قراره کامل انجام شه؟؟
Repost from N/a
ویدیوی لو رفته از جق بیغیرتی دانلد جی غیرت روی گاییده شدن ملانیا توسط چند سیاه پوست و بی محلی وی به فریاد چرا دیگه نمیزنی
🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸
اون عرزشی هم مثل ما ریده تو خودش اما این وسط قشر خاکستری دوباره کصشعراشونو شروع میکنن
وای اگه این واقعی باشه کی دیگه میتونه بره از خونه بیرون بخاطر قشر خاکستری😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
