my soul...
Открыть в Telegram
202
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-130 день
Архив постов
202
هميشه بودم... با هر حال، با هر شرايطى.با خستگى، با دپرسى، با دلى كه هزار بار شكست و بازم موند.قدر ندونستن، بی ارزش شمردن، سكوت عادت شد.ولى بازم موندم، با تمام زخمهام.هر بار يه جورى بودم كه كسى كم نياره،اما تهش هميشه منﹺ"بد" شدم.انگار زيادى بودنم، هميشه مقصره.انگار هرچى بيشتر بودم، كمتر ديده شدم،هرچى خالصتر موندم، بيشتر قضاوت شدم.و بازم مثل هميشه،من بودم فقط من.هميشه بودم و همين شد بزرﮒترين اشتباهم.
202
خیلی بهش فکر میکنم ولی در موردش با کسی حرف نمیزنم
و این شاید غمانگیزترین و درستترین کار باشه.
202
یه وقتایی انقدر دلت گرفته که حتی نمیدونی برای چی ناراحتی فقط یه چیزی توی دلت سنگینی میکنه.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
