fa
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

رفتن به کانال در Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

نمایش بیشتر
إيران128 935دسته بندی مشخص نشده است
327
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
Repost from RegaPlus

کاش میشد خودمونم دی اکتیو کنیم.

در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمی‌گویم. سکوت و سکوت و سکوت. انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را. می‌دانی؟ دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید! چه اهمیتی دارد؟ من در لاک خود راحت ترم. آن جا می‌شود آرام و بی دغدغه زندگی کرد!

1_6 - Kenaram - Rez (320).mp37.41 MB

همیشه انقدر اشکم دم مشکمه که یبار اگه گریم نگیره حس می‌کنم مریضی چیزی هستم.

الان دقیقا اونجاییم که علی مصفا میگه: صبر میکنیم دیگه صبر نکنیم چیکار کنیم!

من قابلیت اینو دارم که تا حد مرگ حالم بد باشه ولی وقتی پیش کسی ام که دوسش دارم جوری وانمود کنم انگار خوشحال ترین دختر کره زمینم و هرکاری که میتونم انجام بدم تا بهمون خوشبگذره.

اینجام باشه.

i want to breath without worry...🚶🏻‍♀‍➡️🕳

photo content

13._birds.mp38.38 MB

Armin Zarei - Divoone (UpMusic).mp37.69 MB

هم غمم گینِ هم خوشم حال یعنی چی آخه!🗿

Sami Beigi - Donya Maleh Maast (Ft Erfan).mp37.57 MB

من به این نتیجه رسیدم هیچکس ارزششو نداره که با استیکر سیوش کنم.

نیاز دارم مغزمو تعویض کنم یدونه صِفرشو بگیرم.

سینا(داداشم) خیلی شیطونه،وقتی مامانمو عصبانی بکنه،برا معذرت خواهی نامه مینویسه😭😂 -احساس اسکل بودنم داره😂🤦🏻‍♀
سینا(داداشم) خیلی شیطونه،وقتی مامانمو عصبانی بکنه،برا معذرت خواهی نامه مینویسه😭😂 -احساس اسکل بودنم داره😂🤦🏻‍♀

sharomin_man.mp32.36 MB

به قول معین دهاز؛ "دیگر انرژی لازم،برای دوستی های بی معنی، تعاملات اجباری و مکالمه های غیر ضروری را ندارم."