For the hell of it!
Open in Telegram
در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494
Show moreIran128 935The category is not specified
327
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-430 days
Posts Archive
در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمیگویم.
سکوت و سکوت و سکوت.
انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را. میدانی؟
دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید!
چه اهمیتی دارد؟
من در لاک خود راحت ترم.
آن جا میشود آرام و بی دغدغه زندگی کرد!
من قابلیت اینو دارم که تا حد مرگ حالم بد باشه ولی وقتی پیش کسی ام که دوسش دارم جوری وانمود کنم انگار خوشحال ترین دختر کره زمینم و هرکاری که میتونم انجام بدم تا بهمون خوشبگذره.
سینا(داداشم) خیلی شیطونه،وقتی مامانمو عصبانی بکنه،برا معذرت خواهی نامه مینویسه😭😂
-احساس اسکل بودنم داره😂🤦🏻♀
به قول معین دهاز؛
"دیگر انرژی لازم،برای دوستی های بی معنی،
تعاملات اجباری و مکالمه های غیر ضروری را ندارم."
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
