fa
Feedback
i. Parastesh

i. Parastesh

رفتن به کانال در Telegram
1 200
مشترکین
-724 ساعت
+867 روز
+33630 روز
آرشیو پست ها
مصفش موند که نصف شب با فیلم میخورم

رفتیم بغگغ خریدیم🥺
رفتیم بغگغ خریدیم🥺

بریم

فردا ۶ ام تیر ماه روز جشن نیلوفر (نیلوپر) یا همون روز دختر در ایران باستانه (این روز به عنوان پاکی، زیبایی و روز دختر در ایران باستان شناخته و جشن گرفته میشده)

سلام خانومی خوشگلللل میشه شات از چنل های تلگرام که داری بهمون بدی مرسی بوسسس🎀😭

https://t.me/ParasteshCore/79584 آره دخترا الکیههه=)

یه شمالمون نشه اجی؟

من و ببرین مسافرت مرسی😐

معلوم نیست🤣

ما که داریم کادو میگیریم

اقا امروز واقعا روز دختره؟ الکیه؟

هنوز هیچی ممنون

دوستان هلپ نمی‌دونم برا کادو روز دختر چی بگیرم دخترا شماها چی گرفتید پرستش تو چی گرفتی

یوهوووو

یوهوو اومدم شهرتون🌝این خیابون فکر کنم به سمت بابا امانه😂☝️🏻
یوهوو اومدم شهرتون🌝این خیابون فکر کنم به سمت بابا امانه😂☝️🏻

خطاب به اونی که راجع به طلاق گفته که چیز بدیه ، ببین عزیزم من الان 17 سالمه و هر روز توی خونمون دعواست یا کتک کاری یا هم دیدن خیانت یکی از والدینم به اون یکی و من هر روز این 17 سال دعا میکنم که از هم طلاق بگیرن و ببین من الان داغونم و واقعا دوست دارم دنیا تموم شه و کلی از اینجور فکرا ولی بازم دارم بزور ادامه میدم . تو فک کن اگه مامان و بابای من طلاق میگرفتن چقدرر سلامت روان بهتری داشتم و آدم شادتری بودم پس ذهنیتت رو راجع به طلاق و بچه‌ی طلاق تغییر بده 🫶

https://t.me/ParasteshCore/79575 وای دقیقا نمیفهمم و ازین متنفرم که مردم این تو ذهنشون حک شده که اگه طلاق بگیری آبروت میره یا چمیدونم اه‌اه پیف‌پیف‌ میکنن مگه طلاق‌گرفتن چشه ؟؟ طرف نمی‌تونه با شرایط زندگیش یا همسرش یا هرچی بسازه جدا میشه جهت اینکه خودش یا حالا بچشون کمتر آسیب ببینه این واقعا خیلی خیلی بهتر از اینه که تو یه زندگی بمونی که ۲۴ ساعت دعواعه یا هیچ عشقی وجود نداره و همه‌ی اینا هم به روان اون بچه آسیب میزنه هم دو طرف.واقعا مسئله‌ی آبرو یا حتی خانواده‌هایی که میگن اگه طلاق بگیری این میشه یا ازت حمایت نمی‌کنیم واقعا مزخرفه. (وی به عنوان بچه طلاق دلش پر بود👍)

+++

راستش بنظرم اگر یه زوج دیگه نتونن ادامه بدن جدا شدن بهترین لطفیه که میتونن به بچشون بکنن

سوالم اینه که چرا باید این مسئله به آبرو ربط داشته باشه واقعا نمیتونم درک کنم چرا این توی فرهنگ ما جا افتاد