fa
Feedback
i. Parastesh

i. Parastesh

رفتن به کانال در Telegram
1 200
مشترکین
-724 ساعت
+867 روز
+33630 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+296
در 17 کانال‌ها
مه '26
+191
در 14 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+8
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+20
در 10 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+217
در 39 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+203
در 48 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+155
در 23 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+185
در 54 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+125
در 14 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+406
در 12 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+266
در 7 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+341
در 9 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+338
در 22 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+394
در 7 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
26 ژوئن+1
25 ژوئن+3
24 ژوئن+1
23 ژوئن+7
22 ژوئن+16
21 ژوئن+29
20 ژوئن+56
19 ژوئن+4
18 ژوئن+5
17 ژوئن+9
16 ژوئن+2
15 ژوئن+1
14 ژوئن0
13 ژوئن+2
12 ژوئن+15
11 ژوئن+3
10 ژوئن+2
09 ژوئن+24
08 ژوئن+30
07 ژوئن+5
06 ژوئن+1
05 ژوئن+11
04 ژوئن+8
03 ژوئن+15
02 ژوئن+13
01 ژوئن+33
پست‌های کانال
خطاب به اونی که راجع به طلاق گفته که چیز بدیه ، ببین عزیزم من الان 17 سالمه و هر روز توی خونمون دعواست یا کتک کاری یا هم دیدن خیانت یکی از والدینم به اون یکی و من هر روز این 17 سال دعا میکنم که از هم طلاق بگیرن و ببین من الان داغونم و واقعا دوست دارم دنیا تموم شه و کلی از اینجور فکرا ولی بازم دارم بزور ادامه میدم . تو فک کن اگه مامان و بابای من طلاق میگرفتن چقدرر سلامت روان بهتری داشتم و آدم شادتری بودم پس ذهنیتت رو راجع به طلاق و بچه‌ی طلاق تغییر بده 🫶

2
https://t.me/ParasteshCore/79575 وای دقیقا نمیفهمم و ازین متنفرم که مردم این تو ذهنشون حک شده که اگه طلاق بگیری آبروت میره یا چمیدونم اه‌اه پیف‌پیف‌ میکنن مگه طلاق‌گرفتن چشه ؟؟ طرف نمی‌تونه با شرایط زندگیش یا همسرش یا هرچی بسازه جدا میشه جهت اینکه خودش یا حالا بچشون کمتر آسیب ببینه این واقعا خیلی خیلی بهتر از اینه که تو یه زندگی بمونی که ۲۴ ساعت دعواعه یا هیچ عشقی وجود نداره و همه‌ی اینا هم به روان اون بچه آسیب میزنه هم دو طرف.واقعا مسئله‌ی آبرو یا حتی خانواده‌هایی که میگن اگه طلاق بگیری این میشه یا ازت حمایت نمی‌کنیم واقعا مزخرفه. (وی به عنوان بچه طلاق دلش پر بود👍)
110
3
+++
119
4
راستش بنظرم اگر یه زوج دیگه نتونن ادامه بدن جدا شدن بهترین لطفیه که میتونن به بچشون بکنن
101
5
سوالم اینه که چرا باید این مسئله به آبرو ربط داشته باشه واقعا نمیتونم درک کنم چرا این توی فرهنگ ما جا افتاد
123
6
من همشو میدونم پ امیدوارم کسی که تو این شرایطه زودتر مسیر درست رو حالا هرچی که هست پیدا کنه
120
7
کی قلب خانومی خوشگلمو شکونده؟
105
8
خیلی عاشقتونم واقعا
107
9
بچه ها میدونم چی بگم واقعا
108
10
یادت باشه طلاق پدر و مادرت چیزی نیست که ارزش تو رو مشخص کنه یا تقصیر تو باشه. بعضی آدما بدون اینکه فکر کنن حرف می‌زنن و نمی‌فهمن چقدر ممکنه طرف مقابل رو اذیت کنن. تو لازم نیست خودتو با حرف اونا تعریف کنی. سرتو بالا بگیر؛ تو خیلی بیشتر از چیزی هستی که یه جمله بتونه توصیفت کنه.
108
11
https://t.me/ParasteshCore/79563 دقیقا واقعا نباید این چیز ها برات مهم باشه یعنی میدونم چرا میگن اره اگه طلاق بگیریم آبرومون میره ولی خب چون واقعا بعضی ها هستن که میگن وای دیدی فلانی طلاق گرفته و خیلی چیز بدی میبینن با اینکه اصلا بهترین کار رو کردن ، هم برای خودشون هم برای بچشون
103
12
واقعا بهترین کاری که دو فردی که باهم اختلاف دارن میتونن انجام بدن همینه به چشم ادمایی رو میبینم که از ترس ابرو و به خاطر بچه هاشون طلاق نمیگیرن خدا میدونه بعدا قراره چه اتفاقی بیفته
102
13
sticker.webp
125
14
من خیلی ناشناست نمیام اما میشناسمت میدونم قلب مهربونی داری و واقعا دلم نمیخواد سر همچین حرفای احمقانه‌ای دلت بشکنه
126
15
عاشقتونم
126
16
خوشحالم که همچین ممبرایی دارم
128
17
https://t.me/ParasteshCore/79558 میدونی مهتاب خیلیا برای حفظ آبرو این کارو نمیکنن و قطعا کسی که اینکارو کنه شجاعتش خیلی زیاد خیلی زیاد، یعنی این خانواده قبول کرده که اوکی ابرو به تخمم مهم زندگیمه نه آبرو مهم بچمه نه ابرو مهم روانمه نه ابرو و صد بار با خودم میگم ای کاش همه اینو درک کنن انقدر کصخل بازی درنیان کاش واقعا بفهمن طلاق مایه ننگ نیست و اصلا مایه شجاعته
136
18
دقیقا دقیقا دقیقا
140
19
https://t.me/ParasteshCore/79554 حتی اگه بهش فکر کنی میفهمی که این خیلی اتفاق خوبی هست که ۲نفر این رو میفهمن و طلاق میگیرن چون اگه طلاق نگیرن هم به خودشون ۲ نفر ضربه وارد میشه هم به اون بچه ی بی‌گناه
142
20
قربون مربونتون برمم🤩
141