1 200
Obunachilar
-724 soatlar
+867 kunlar
+33630 kunlar
Postlar arxiv
1 200
فردا ۶ ام تیر ماه روز جشن نیلوفر (نیلوپر) یا همون روز دختر در ایران باستانه
(این روز به عنوان پاکی، زیبایی و روز دختر در ایران باستان شناخته و جشن گرفته میشده)
1 200
دوستان هلپ
نمیدونم برا کادو روز دختر چی بگیرم دخترا شماها چی گرفتید پرستش تو چی گرفتی
1 200
خطاب به اونی که راجع به طلاق گفته که چیز بدیه ، ببین عزیزم من الان 17 سالمه و هر روز توی خونمون دعواست یا کتک کاری یا هم دیدن خیانت یکی از والدینم به اون یکی و من هر روز این 17 سال دعا میکنم که از هم طلاق بگیرن و ببین من الان داغونم و واقعا دوست دارم دنیا تموم شه و کلی از اینجور فکرا ولی بازم دارم بزور ادامه میدم . تو فک کن اگه مامان و بابای من طلاق میگرفتن چقدرر سلامت روان بهتری داشتم و آدم شادتری بودم پس ذهنیتت رو راجع به طلاق و بچهی طلاق تغییر بده 🫶
1 200
https://t.me/ParasteshCore/79575
وای دقیقا نمیفهمم و ازین متنفرم که مردم این تو ذهنشون حک شده که اگه طلاق بگیری آبروت میره یا چمیدونم اهاه پیفپیف میکنن مگه طلاقگرفتن چشه ؟؟ طرف نمیتونه با شرایط زندگیش یا همسرش یا هرچی بسازه جدا میشه جهت اینکه خودش یا حالا بچشون کمتر آسیب ببینه این واقعا خیلی خیلی بهتر از اینه که تو یه زندگی بمونی که ۲۴ ساعت دعواعه یا هیچ عشقی وجود نداره و همهی اینا هم به روان اون بچه آسیب میزنه هم دو طرف.واقعا مسئلهی آبرو یا حتی خانوادههایی که میگن اگه طلاق بگیری این میشه یا ازت حمایت نمیکنیم واقعا مزخرفه. (وی به عنوان بچه طلاق دلش پر بود👍)
1 200
راستش بنظرم اگر یه زوج دیگه نتونن ادامه بدن جدا شدن بهترین لطفیه که میتونن به بچشون بکنن
1 200
سوالم اینه که چرا باید این مسئله به آبرو ربط داشته باشه واقعا نمیتونم درک کنم چرا این توی فرهنگ ما جا افتاد
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
