fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 706 مشترک است و جایگاه 379 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 948 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 706 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 6 505 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.65% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.98% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 22 020 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 274 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 312 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 706
مشترکین
+724 ساعت
+1777 روز
+6 50530 روز
آرشیو پست ها
شب بخیر ؛ چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه♥️🫂

سحر جان عشقم جنگ شد بیا باهم خوب باشیم نکبت😂❤️

عوه عوه به سحر برخورده🤣🤣

آتش بسی که نقض نشده رو میشه نقض کرد... ولی آتش بسی که خودشو زده به نقض نشدنو نه!!✌🏻😂

وضعیت کشور: آقاا بندر عباسسس رو زدنننن🗣 حسینی: ببینید خب تایپ‌من قد بلند و چشم ابرو مشکیه

دیگه آخر شبا جمع خودمونی میشه😂

وا ساعت سه شب چه چیزا که نمیگید 😐🤣

میخوای بیام ببرمت قربونت برم 😂

جواهری جیش دارم 😐😂🤦‍♀

نخیر خیلی خووووشگلییییی تو‌دختر اصلا خدا عجله نداشته 🥹❤️

بحث منو دوستم ساعت دو شب😂😂😂
بحث منو دوستم ساعت دو شب😂😂😂

خب پس آقا خبری نیست بخوابید😬

😂🤌

رشت تنها صدایی که میاد صدای خروپوفه بابای منه😂

نه بابا من که چیزی نمیشنووووم😐

جواهری تهران هم صدای پدافند میااااد

😂😂😂😂

ما بندرعباسیم همچینم گوز گوز نبود باید اینجا میبودی 😂

خیلی رک حرف زدی خوشم اومد😂🤌