fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 706 مشترک است و جایگاه 379 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 948 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 706 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 6 505 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.65% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.98% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 22 020 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 274 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 312 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 706
مشترکین
+724 ساعت
+1777 روز
+6 50530 روز
آرشیو پست ها
https://t.me/neginjavaheriii/3135 والا اینی که من فهمیدم میگه داره گوز گوز الکی میکنه وضعیت تغییری نمیکنه😂

🇺🇸رسانه های آمریکا نقل از سنت کام: آمریکا در بندرعباس ایران عملیات دفاعی انجام داد و افزود: آمریکا برای حفظ منافع منطقه‌ای خود حرکت می‌کند و این تاثیری بر آتش‌بس ندارد. @RadiooVPN

اخه خدایی من چی بگم به این 🫠😂

وسط جنگ داره راجب تایپش حرف میزنه😂

اره دیگه عین این حسینی میمونه😂

بچه ها فکنم ترامپ تو ماه خرداد به دنیا آمده مودی 😂

والا به قرآن یا بزن پاره و پوره کن یا برو دیگه 😐

یکی نیست به ترامپ بگه داداش ما هم خواب و خوراک داریم هی شل کن سفت کنت چیه؟

😂😂😂😂

واکنش موشک: دارم میام به تهران دارم میام تهران😐😂😂😂

گزارشاتی از فعال شدن پدافند در اصفهان حکایت دارد.

خب داره نزدیک تهران میشه پس راحت بخوابید😂

نگین شیرازم زدن چند تا صدای انفجار اومد

منابع عبری از حمله پهبادی به بندرعباس صحبت میکنن و میگن که آمریکا زده نه اسرائیل

😂😂😂😂

شما ها خوبین من اوایل جنگ شبا نمیخابیدم بیدا میموندم اگه زدن بقیه رو هم بیدا کنم الفرار😂😂😂😂

حالا ببین من اوایل جنگ اینقدر خواب جنگ میدیم همش با گریه از خواب پامیشدم ولی الان اوکیم😂

اره بابا جنگه دیگه 😂

انقدر پوست کلفت شدیم دیگه از جنگم نمیترسیم🤣