fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 463 مشترک است و جایگاه 378 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 955 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 463 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 5 273 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 48 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.05% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 17.40% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 21 368 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 661 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 339 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 463
مشترکین
+4824 ساعت
-2157 روز
+5 27330 روز
آرشیو پست ها
هلوووووو😬🙌🏻

💚🪽

منم همیشه اولش آرومم مثل الان✨….

بگذر ز من ای آشنا ✨🪽

نه دیگه نمیاد….🪽✨

پیام صوتی00:42

اره چون داری فقط خودتو‌ بی ارزش میکنی اهمیت دادن و دوست داشتن و ناراحت نکردن همدیگه باید دو طرفه باشه وقتی میبینی برای اونا مهم نیستی توهم دیگه خودتو‌بکش عقب چون فقط آسیب میبینی……

نگین بنظرت اینکه من میدونم بعضیا فقط بخاطر منفعتشون کنارمنن و باز ولشون نمیکنم چون دوسشون دارم کار اشتباهی میکنم چون دلمو خیلی میشکنن ولی باز میگم عیبی نداره اون بعضی موقع ها که حالش خوب نیس به من میگه اگه من ولش کنم نکنه ناراحت شه یا قلبش بشکنه یا هرچی نمیدونم ولی از مطمئنم که من همه تلاشم اینه که اذیتشون نکنم دلشونو نشکنم یا هرچیزی که ناراحتشون میکنه رو انجام ندم ولی حس میکنم اونا در مقابل من اینجوری نیستن بنظرت کار اشتباهی میکنم؟

بلههه دارم ناشناسمو‌میخونم‌😬

نگین هنوز هستی؟

آدما اذیتم می‌کنن؛قلبم رو می‌گیرن توی مشتاشون و با تمام توان‌شون فشارش می‌دن.

پس من خیلی مودیم😂

نگین به اینجور ادما میگن مودییییی😂

اخرشبا کلا آدم یهو‌مودش عوض میشه طبیعیه🫠

نگین چرا امشب اینجوری شو یهو من حالم خوب بود بعد یهو حالم بد شد

باهاش تلفنی حرف زدم اوکی میشه بچم

دیدی چش چمنی امشب چقد بی انرژیه☹️☹️☹️اصلا وقتی اون انرژی نداره هممون افسرده میشیم برو با بچه حرف بزن تنها نمونه

ولی فک‌کنم‌چت جی پی تی خرابه ها چون دخترامون همشون مثل یه تیکه ماه میمونن😍

من شب خوابم نمیبره الان😂

هی میگم تعریف نکنیددددد😂