ar
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Neginjavaheri🩵

تُعد قناة Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 101 364 مشتركاً، محتلاً المرتبة 383 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 2 965 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 101 364 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 4 236، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -135، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.21‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 17.12‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 21 503 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 354 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 347.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

101 364
المشتركون
-13524 ساعات
-4867 أيام
+4 23630 أيام
أرشيف المشاركات
هلوووووو😬🙌🏻

💚🪽

منم همیشه اولش آرومم مثل الان✨….

بگذر ز من ای آشنا ✨🪽

نه دیگه نمیاد….🪽✨

رسالة صوتية00:42

اره چون داری فقط خودتو‌ بی ارزش میکنی اهمیت دادن و دوست داشتن و ناراحت نکردن همدیگه باید دو طرفه باشه وقتی میبینی برای اونا مهم نیستی توهم دیگه خودتو‌بکش عقب چون فقط آسیب میبینی……

نگین بنظرت اینکه من میدونم بعضیا فقط بخاطر منفعتشون کنارمنن و باز ولشون نمیکنم چون دوسشون دارم کار اشتباهی میکنم چون دلمو خیلی میشکنن ولی باز میگم عیبی نداره اون بعضی موقع ها که حالش خوب نیس به من میگه اگه من ولش کنم نکنه ناراحت شه یا قلبش بشکنه یا هرچی نمیدونم ولی از مطمئنم که من همه تلاشم اینه که اذیتشون نکنم دلشونو نشکنم یا هرچیزی که ناراحتشون میکنه رو انجام ندم ولی حس میکنم اونا در مقابل من اینجوری نیستن بنظرت کار اشتباهی میکنم؟

بلههه دارم ناشناسمو‌میخونم‌😬

نگین هنوز هستی؟

آدما اذیتم می‌کنن؛قلبم رو می‌گیرن توی مشتاشون و با تمام توان‌شون فشارش می‌دن.

پس من خیلی مودیم😂

نگین به اینجور ادما میگن مودییییی😂

اخرشبا کلا آدم یهو‌مودش عوض میشه طبیعیه🫠

نگین چرا امشب اینجوری شو یهو من حالم خوب بود بعد یهو حالم بد شد

باهاش تلفنی حرف زدم اوکی میشه بچم

دیدی چش چمنی امشب چقد بی انرژیه☹️☹️☹️اصلا وقتی اون انرژی نداره هممون افسرده میشیم برو با بچه حرف بزن تنها نمونه

ولی فک‌کنم‌چت جی پی تی خرابه ها چون دخترامون همشون مثل یه تیکه ماه میمونن😍

من شب خوابم نمیبره الان😂

هی میگم تعریف نکنیددددد😂