fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 456 مشترک است و جایگاه 380 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 953 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 456 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 6 138 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -121 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.72% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.77% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 22 063 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 029 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 309 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 456
مشترکین
-12124 ساعت
+1527 روز
+6 13830 روز
آرشیو پست ها
افسر گفت هول نشیا گفتم نه بابا باذکر یا زهرا شروع می‌کنیم😂

خیلی با اعتماد به نفس نشستم

ببین سری اول که رفتم آزمون بدم

تو خوبی مقصر افسره ک ردت میکنه😂😂

اها بعضی وقتا نگا بعضی وقتااااا ها ماشینو هی خاموشم می‌کنم😂😂😂

ببین تمرین می‌کنم میرم ولی استرس میگیرم نمی‌دونم چرااا😂

قبول میشی اما قبل ازمون شهریت تمرین کن تا دستت راه بیوفته اگ بدون تمرین بری ازمون بدی معلومه ک قبول نمیشی استرس میگیرتت من برا ازمون شهریم سری دوم ک رفتم قرص ضد استرس خوردم تا استرسم بره قبول شدم الانم ک پشت ماشین میشینم نمیتونم پارک دوبل انجام بدم معمولی پارک میکنم😂

اره خدایی 😂😂😂

حداقل چیزی ک مد نظرمه یه کارتکس حداقل پر میکنی🤣🤣

باشگاه رو که میرم ولی سحر خیلی بهم دوره نمیتونم برم اونجا 🫠

با چشم چمنی برو باشگاه😂🦥

میدونید راستش یه حسی بهم میگه حالا حالاها قبول نمیشم😂😂

اره دیگه فاصله رو حفظ نمیکنن باید پشت ماشین روی کاغذ بنویسم ناشیم نزدیک نشد😂

دیونه ای؟ مشکل بقین نباید نزدیکت بشن

یکی دوبار که با حسین رفتم داشت دعوام میشد اخه مقصر من نیستم خدایی یهو تو شلوغی هول می‌کنم ایناهم پشت آدم هی بوق میزنن😂

تازه فهمیدم مثل حسینی منم اصلا اعصاب تو رانندگی ندارم 😂😂😂😂

بعد میترسم نزدیک ماشینا بشم 😂همش حس می‌کنم دارم میزنم بهشون😂

میدونی مشکلم تو پارک دوبله😂

حالا الان دوباره شبا میرم با حسین میرم تمرین که این هفته برم دوباره امتحان بدم😅

دیگه بعدشم جنگ شد🫠….