ar
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Neginjavaheri🩵

تُعد قناة Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 101 456 مشتركاً، محتلاً المرتبة 380 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 2 953 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 101 456 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 138، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -121، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.72‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 16.77‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 22 063 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 029 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 309.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

101 456
المشتركون
-12124 ساعات
+1527 أيام
+6 13830 أيام
أرشيف المشاركات
افسر گفت هول نشیا گفتم نه بابا باذکر یا زهرا شروع می‌کنیم😂

خیلی با اعتماد به نفس نشستم

ببین سری اول که رفتم آزمون بدم

تو خوبی مقصر افسره ک ردت میکنه😂😂

اها بعضی وقتا نگا بعضی وقتااااا ها ماشینو هی خاموشم می‌کنم😂😂😂

ببین تمرین می‌کنم میرم ولی استرس میگیرم نمی‌دونم چرااا😂

قبول میشی اما قبل ازمون شهریت تمرین کن تا دستت راه بیوفته اگ بدون تمرین بری ازمون بدی معلومه ک قبول نمیشی استرس میگیرتت من برا ازمون شهریم سری دوم ک رفتم قرص ضد استرس خوردم تا استرسم بره قبول شدم الانم ک پشت ماشین میشینم نمیتونم پارک دوبل انجام بدم معمولی پارک میکنم😂

اره خدایی 😂😂😂

حداقل چیزی ک مد نظرمه یه کارتکس حداقل پر میکنی🤣🤣

باشگاه رو که میرم ولی سحر خیلی بهم دوره نمیتونم برم اونجا 🫠

با چشم چمنی برو باشگاه😂🦥

میدونید راستش یه حسی بهم میگه حالا حالاها قبول نمیشم😂😂

اره دیگه فاصله رو حفظ نمیکنن باید پشت ماشین روی کاغذ بنویسم ناشیم نزدیک نشد😂

دیونه ای؟ مشکل بقین نباید نزدیکت بشن

یکی دوبار که با حسین رفتم داشت دعوام میشد اخه مقصر من نیستم خدایی یهو تو شلوغی هول می‌کنم ایناهم پشت آدم هی بوق میزنن😂

تازه فهمیدم مثل حسینی منم اصلا اعصاب تو رانندگی ندارم 😂😂😂😂

بعد میترسم نزدیک ماشینا بشم 😂همش حس می‌کنم دارم میزنم بهشون😂

میدونی مشکلم تو پارک دوبله😂

حالا الان دوباره شبا میرم با حسین میرم تمرین که این هفته برم دوباره امتحان بدم😅

دیگه بعدشم جنگ شد🫠….