ar
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Neginjavaheri🩵

تُعد قناة Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 101 706 مشتركاً، محتلاً المرتبة 379 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 2 948 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 101 706 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 505، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 7، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.65‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 16.98‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 22 020 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 274 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 312.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

101 706
المشتركون
+724 ساعات
+1777 أيام
+6 50530 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/neginjavaheriii/3135 والا اینی که من فهمیدم میگه داره گوز گوز الکی میکنه وضعیت تغییری نمیکنه😂

🇺🇸رسانه های آمریکا نقل از سنت کام: آمریکا در بندرعباس ایران عملیات دفاعی انجام داد و افزود: آمریکا برای حفظ منافع منطقه‌ای خود حرکت می‌کند و این تاثیری بر آتش‌بس ندارد. @RadiooVPN

اخه خدایی من چی بگم به این 🫠😂

وسط جنگ داره راجب تایپش حرف میزنه😂

اره دیگه عین این حسینی میمونه😂

بچه ها فکنم ترامپ تو ماه خرداد به دنیا آمده مودی 😂

والا به قرآن یا بزن پاره و پوره کن یا برو دیگه 😐

یکی نیست به ترامپ بگه داداش ما هم خواب و خوراک داریم هی شل کن سفت کنت چیه؟

😂😂😂😂

واکنش موشک: دارم میام به تهران دارم میام تهران😐😂😂😂

گزارشاتی از فعال شدن پدافند در اصفهان حکایت دارد.

خب داره نزدیک تهران میشه پس راحت بخوابید😂

نگین شیرازم زدن چند تا صدای انفجار اومد

منابع عبری از حمله پهبادی به بندرعباس صحبت میکنن و میگن که آمریکا زده نه اسرائیل

😂😂😂😂

شما ها خوبین من اوایل جنگ شبا نمیخابیدم بیدا میموندم اگه زدن بقیه رو هم بیدا کنم الفرار😂😂😂😂

حالا ببین من اوایل جنگ اینقدر خواب جنگ میدیم همش با گریه از خواب پامیشدم ولی الان اوکیم😂

اره بابا جنگه دیگه 😂

انقدر پوست کلفت شدیم دیگه از جنگم نمیترسیم🤣

Neginjavaheri🩵 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @neginjavaheriii