fa
Feedback
یادداشت‌های‌شِلبی.

یادداشت‌های‌شِلبی.

رفتن به کانال در Telegram

In the black midwinter…

نمایش بیشتر
2 361
مشترکین
+624 ساعت
+107 روز
+13330 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+216
در 49 کانال‌ها
مه '26
+88
در 45 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+8
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+4
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+145
در 40 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+148
در 32 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+146
در 41 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+117
در 34 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+186
در 55 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+205
در 50 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+307
در 68 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+259
در 73 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+261
در 61 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+398
در 75 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+314
در 65 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+342
در 77 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+369
در 66 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+291
در 52 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+477
در 47 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن+2
23 ژوئن+9
22 ژوئن+1
21 ژوئن+3
20 ژوئن+11
19 ژوئن+7
18 ژوئن+10
17 ژوئن+11
16 ژوئن+13
15 ژوئن+13
14 ژوئن+14
13 ژوئن+7
12 ژوئن+14
11 ژوئن+2
10 ژوئن+11
09 ژوئن+6
08 ژوئن+1
07 ژوئن+7
06 ژوئن+29
05 ژوئن+13
04 ژوئن+22
03 ژوئن+2
02 ژوئن+7
01 ژوئن+1
پست‌های کانال
من با ترتیب خاصی نخوندم. اول ابله رو خوندم، بعد برادران کارامازوف و بعد جنایت و مکافات و بعد می‌خوام شیاطین رو بخونم. ولی اون دوست‌مون که گفته بود ترتیب خاصی لازم داره، من ترتیبی حس نکردم. باز چت جی‌پی‌تی شاید بهتر بدونه.

2
ابله رو بله.
103
3
تا ابد د‌وستت دارم زن.+1
تا ابد د‌وستت دارم زن.
119
4
بله عزیزم کمی ناراحتم، ولی علت همان همیشگی‌ست. ناامیدی از آدمیزاد چیزی است که تکراری است ولی هربار با صورتی جدید ظاهر می‌شود.
128
5
تو هیچوقت نمی‌تونی ادعا کنی یک آدم رو به طور کامل می‌شناسی. حتی حرف‌هایی که توی چشم‌شون خوندی هم ممکنه درست نباشه. به چشم‌های بازیگرها نگاه کنید و ببینید موقع نمایش چطور بازی می‌کنن. آدم‌ها هم گاهاً بازیگر به دنیا میان و در زندگی آدم‌ها رو به بازی می‌گیرند و برای خودشون هم اهمیتی نداره چون فکر می‌کنن همه‌ی این‌ها فقط نمایشه.
131
6
من خودم متوجه نشدم، ولی مثل اینکه وعده‌ی ناهار رو حذف کردم یک هفته‌ای می‌شه.
1
7
توی صحبت کردن با دیگری سودی ندیدم.
117
8
در خستگی‌ام همه پیوندها گسسته انگار. هیچ نمی‌خواهم. پرسشی هم ندارم. و نه دردی. از بودن خود احساس خفه‌ای دارم. تکّه کاغذی شده‌ام که با بادی تاب می‌خورد. نه به راهی می‌رود، نه پایداری می‌کند. •سهراب سپهری
175
9
آسمان زیر بال اوج تو بود چون شد ای دل که خاکسار شدی؟ سر به خورشید داشتی و دریغ! زیر پای ستم غبار شدی ترسم ای دلنشین دیرینه! سرگذشت تو هم ز یاد رود آرزومند را غم جان نیست آه! اگر آرزو به باد رود… •هوشنگ ابتهاج (سایه)
166
10
منم همینطور سونگ ها یونگ.
منم همینطور سونگ ها یونگ.
172
11
«دلا خو کن به تنهایی که از تن‌ها بلا خیزد.»
181
12
احسنت.
1
13
توی این ۳۰ سالی ک از خدا عمر گرفتم یه چیزی رو خیلی خوب فهمیدم و اینه ک در نهایت نه دوست واست میمونه نه رفیق نه همکار و نه هم کلاسی و نه پارتنر و عشق در نهایت فقط و فقط خودتی و خودت پس از تنهایی خودت لذت ببر و محتاج محبت یکی دیگه نباش دلا خو کن ب تنهایی ک از تن ها بلا خیزد...
1
14
شب بخیر. گوشی رو بذارید کنار و بخوابید تا چشم‌هاتون بیشتر از این اذیت نشه.💖
175
15
وای چقدر خوشحال شدم.😭😭
13
16
https://t.me/CallMeSamiShelby/28123 وای هورا، برای اولین ناشناس یک نفر پیام دادم و آدمای چنلش هم خدان😭😭
13
17
منم ۲۱ سالمه و تاحالا وارد رابطه نشدم.😂 نه عزیزم. اگر عشقی وجود داشته باشه فقط اون مدلی نیست
8
18
من ۱۷ سالمه تاحالا وارد رابطه نشدم و برام سواله شماها واقعا کسی رو دیدید که عاشق باشه تا آخرش؟ توی دخترا دیدم اما توی پسر مطمئن نیستم میگن پسره رگشو زده بود برای دختری که میخواستش بردنش بیمارستان از ی دختر دیگه خوشش اومد، نکنه همه عشق ها همین باشن؟!
1
19
ثَمی‌شِلبی.
164
20
وای! عاشقشم.
18