جایی پایین جاده
رفتن به کانال در Telegram
یه جایی پایین جاده، شاید دوباره همو دیدیم... https://t.me/HarfChatBot?start=7ee7f40dc1e2
نمایش بیشتر1 228
مشترکین
-324 ساعت
-27 روز
+4930 روز
آرشیو پست ها
1 225
درود بر چنلهایی که از جزئیات روزمرهشون عکس میذارن، معلومه که من عاشق عکسهای آلبالو چیدن و قهوه خوردنت حین درس خوندنتم.
1 225
اگه تلاش کردن برای خواستهای منو تو همون نقطهای که هستم نگه داره، اونجاست که دیگه دست از تلاش بر میدارم.
1 225
Repost from مَرد سانفرانسیسکویی
نوشته بود: "اون ورژنی که تو از من دیدی، بقیه حتی نمیدونن وجود داره."
1 225
Repost from مخفیگاه من
به گمونم "به یاد هم بودن"، کمهزینهترین و در عین حال باارزشترین کار دنیاست. یه پیام تبریک یا احوالپرسی غیرمنتظره، خیلی بیشتر از اونی که فکر میکنیم به آدمها یادآوری میکنه که هنوز توی ذهن کسی نفس میکشن. شاید همین حس ناب دیده شدن، بتونه حال یه روز سخت یک نفر رو کاملاً عوض کنه؛ آخرش هم همین جزئیات کوچیکن که روابط انسانی رو قشنگ نگه میدارن.
1 225
امیدوارم وقتی به خواستهی قلبت رسیدی، فرصت زندگی در کنارش رو هم به وفور داشته باشی.
1 225
من آخرش نفهمیدم امروز روز دختره یا روز بخشیدنِ یا روز مبارزه با مواد مخدرِ یا روز اسرا و مفقودین!
1 225
Repost from • ماتیلدای خسته
حالا عمیقا فروغ رو درک میکنم که در نامهای نوشته بود «بیهدفی مرا میکشد، سن من دیگر سن تماشا نیست.»
1 225
سختی انسان بودن نه فقط در رنج کشیدن بلکه در آگاهیش هم میتونه باشه، آدمیزاد میدونه که هیچ تضمینی برای آیندهش وجود داره، مطمئنه که همه چیز تغییر میکنه و چیزی ابدی نیست ولی با این وجود ادامه دهندهست، برا خودش هدف تعیین میکنه، دوستیهاشو پایان میده و دوباره با آدمهای جدید ارتباط میگیره و دوباره اعتماد میکنه.
از چی ساخته شده این آدمیزاد!
1 225
تنهایی برام آزاردهنده نیست؛ چیزی که آزارم میده اینه که حتی یک نفر هم نباشه تا باهاش دربارهی همین حس تنهایی که تجربه میکنم حرف بزنم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
