fa
Feedback
جایی پایین جاده

جایی پایین جاده

رفتن به کانال در Telegram

یه جایی پایین جاده، شاید دوباره همو دیدیم... https://t.me/HarfChatBot?start=7ee7f40dc1e2

نمایش بیشتر
1 228
مشترکین
-324 ساعت
-27 روز
+4930 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+91
در 13 کانال‌ها
مه '26
+32
در 7 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+61
در 15 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+58
در 7 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+114
در 21 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+129
در 18 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+143
در 36 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+126
در 32 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+158
در 37 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+118
در 29 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+91
در 16 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+125
در 28 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+102
در 22 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+98
در 19 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+106
در 21 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+87
در 20 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+43
در 9 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+110
در 16 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+69
در 14 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+390
در 15 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
27 ژوئن+2
26 ژوئن+1
25 ژوئن+2
24 ژوئن0
23 ژوئن+3
22 ژوئن+2
21 ژوئن+2
20 ژوئن+4
19 ژوئن+5
18 ژوئن+11
17 ژوئن0
16 ژوئن+3
15 ژوئن+1
14 ژوئن0
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن+2
10 ژوئن+3
09 ژوئن+1
08 ژوئن+6
07 ژوئن+3
06 ژوئن+3
05 ژوئن+9
04 ژوئن+6
03 ژوئن+9
02 ژوئن+5
01 ژوئن+8
پست‌های کانال
معمولا در موردش به یه نقطه‌ی نامعلوم خیره میشم.

2
به‌ گمونم "به یاد هم بودن"، کم‌هزینه‌ترین و در عین حال باارزش‌ترین کار دنیاست. یه پیام تبریک یا احوال‌پرسی غیرمنتظره، خیلی بیش‌تر از اونی که فکر می‌کنیم به آدم‌ها یادآوری می‌کنه که هنوز توی ذهن کسی نفس می‌کشن. شاید همین حس ناب دیده شدن، بتونه حال یه روز سخت یک نفر رو کاملاً عوض کنه؛ آخرش هم همین جزئیات کوچیکن که روابط انسانی رو قشنگ نگه‌ می‌دارن.
72
3
امیدوارم وقتی به خواسته‌ی قلبت رسیدی، فرصت زندگی در کنارش رو هم به وفور داشته باشی.
183
4
بدون متن...
109
5
بدون متن...
93
6
واقعا در دین شما "نام خدا هست ولی خدا نه"
115
7
💖
💖
121
8
من آخرش نفهمیدم امروز روز دختره یا روز بخشیدنِ یا روز مبارزه با مواد مخدرِ یا روز اسرا و مفقودین!
120
9
تقلای بیهوده نکن، وقتی چیزی به تهش رسید کنار بکش و باور کن که تموم شده.
119
10
من می‌رنجم چون تو برام عزیزی.
155
11
حالا عمیقا فروغ رو درک می‌کنم که در نامه‌ای نوشته بود «بی‌هدفی مرا می‌کشد، سن من دیگر سن تماشا نیست.»
127
12
سختی انسان بودن نه فقط در رنج کشیدن بلکه در آگاهیش هم میتونه باشه، آدمیزاد می‌دونه که هیچ تضمینی برای آینده‌ش وجود داره، مطمئنه که همه چیز تغییر میکنه و چیزی ابدی نیست ولی با این وجود ادامه‌ دهنده‌ست، برا خودش هدف تعیین میکنه، دوستی‌هاشو پایان میده و دوباره با آدمهای جدید ارتباط می‌گیره و دوباره اعتماد میکنه. از چی ساخته شده این آدمیزاد!
200
13
تنهایی برام آزاردهنده نیست؛ چیزی که آزارم میده اینه که حتی یک نفر هم نباشه تا باهاش درباره‌ی همین حس تنهایی که تجربه می‌کنم حرف بزنم.
204
14
بعضی چیزارو قرار نیست کسی جز خودت درک کنه.
192
15
گاهی حس می‌کنم زندگی شبیهِ یک چتِ طولانیه که آخرش هیچ‌کس اسکرول نمی‌کنه تا از اول بخونه چی گذشته. ما میایم، چند نفر رو دوست داریم، چند نفر رو از دست می‌دیم، چند رویا رو نیمه‌کاره رها می‌کنیم و بعد از صفحه خارج می‌شیم و جهان، بدون حتی یک نوتیفیکیشن، به کارِ خودش ادامه می‌ده.
175
16
@ftm_shargi
199
17
خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که آدم‌هایی که بعد از یک جدایی یا فقدان وارد زندگیمون می‌شن، نقش بزرگی تو از نو ساختن ما دارن. شاید به همین دلیله که آدمی که بعد از یک شکست وارد زندگی ما میشه، جایگاه ویژه‌ای تو ذهن و قلبمون پیدا می‌کنه؛ نه فقط به خاطر حضورش، بلکه چون دوباره باعث میشه به چیزهایی اعتماد کنیم که فکر می‌کردیم برای همیشه خراب یا از دست رفته‌ان.
199
18
و چه عشق‌هایی که موندگار نبودن، اما واقعی بودن.
195
19
شاید زندگی یعنی تکرار. تکرار دلخوشی‌ها، حرف‌ها، روزمره‌گی‌های ساده و یا تکرار زمین خوردن و سرپا شدن.
210
20
تنها کسی که لیاقت قلب آتیشی داره❤️‍🔥
تنها کسی که لیاقت قلب آتیشی داره❤️‍🔥
222