️️افهم كريبتو
رفتن به کانال در Telegram
4 086
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
4 085
#Sol
لو تلاحظ شارت العمله فهي بتسجل من فتره اكتر من قمه فرعيه
الدعوم الاخيره قويه وردت السعر الي 181
قبل إعادة الاختبار مره تانيه والهبوط أسفل المقاومه
اختراق 181 مره تانيه بفوليوم عالي العمله عندها الأهداف المبينه في الشارت
T1 193
T2 203
T3 230
الاستمرار بنفس الزخم العمله في طريقها الي قمه جديده أن شاء الله
الأهداف علي المدي المتوسط بالنسبه للمضارب
4 085
السوق جيد وان شاء الله تقدروا تعوضوا اي خساره الفتره القادمه
بالمناسبه دي مش عايز انسي امسي علي الخروف وكل حاقد هيطق من الحساب هنا وتويتر
اخفي ياله
4 085
Apt
ممتازه
منتظر اهداف
14
17
22
اختراق الهدف الاخير والثبات عليه ل 3 ايام ننتظر هدف 33 بعدها
مشروع ممتاز
4 085
https://t.me/efhamcryptoOffecial/176
حد فيكم اشتري بالامس؟
اللي اشتري متخافش من التذبذب اللي هيحصل قريبا
اجتماع الفيدرالي القادم يوم 7 نوفمبر
وهيتحدد فيه هيخفضوا كام نقطه .
لو الاسبوع افتتح افتتاح جيد غدا
ابدا سحب اجزاء من الأرباح .
واستعد لتذبذب ممكن تستفيد منه 🌹♥️
4 085
4 085
نتكلم مع بعض بشفافيه ومنتهي الصراحه
واحده من العملات المهمه جدا
واللي اشوفها حديث ناس كتير
Layer zero
المشروع ك تحليل أساسي ممتاز
كفكره وكشئ مهم في عالم الكريبتو المشروع لا غني عنه
أما حللتها فني
قولت كسر 3.7 هيوديها لأماكن أقل زي 3.55
3.2
العمله اليوم دخلت في ترند هابط .
معني الكلام ده أن دعم 3.2 بقي الدعم اللي ممكن يردها لكن عندها اكتر من مقاومه قويه لازم تخترقهم اهمهم
4.2
وإغلاق ثلاث ايام بفوليوم عالي عليها .
الكلام هنا للتوضيح إننا لازم نصبر علي العمله فتره اطول من اللي الواحد كان يتمناها
اذا عندكم اسئله
نتكلم علي قناة الشات
4 085
البوست ده للخروف اللي ف الجروب هو وزميله اللي بيصوروا بوستاتي. ب موبايل تاني عشان يشحتوا تفاعل
مش ناسيكم اهوه
شكرا للدعايه المجانيه يا خرفان
4 085
اصحاب المحافظ من 50 الف ل 100 الف
#Eth
#avax
#sol
#Render
#eigen
#Zro
لو مش معاك من دول راجع قراراتك
4 085
Portal جيده
Apt جيده
Sei جيده
Eigen جيده
Arb
Manta
اختار المناسب ليك اذا محفظتك متوسطه
4 085
التحديث الكتير والكلام الكتير مالوش لازمه
التخويف وقت كل هبوط اثبت فشله اكتر من مره
معظم العملات البديله في مناطق تجميع
اذا مبتعرفش تخرج أرباح وتقسم محفظتك يبقي لازم تتعود .
الكلام ده شرحته اكتر من مره قبل كده .
فقط شراء عمله زي SUI وقت السوق الهابط خلال أغسطس الماضي كان هيعوضك خسائر كبيره حال أخرجت أرباح .
السوق يعطيك اكتر من فرصه وشغل التخويف مبحبوش
السوق حاليا للدخول والشراء .
4 085
https://x.com/Efhamcrypto/status/1850156263654527077?t=thv0vtjfsPDz8nU_0I7HIA&s=19
ليه دخلت عملة Eigen دلوقت
4 085
الاخوه اللي كانوا نفسهم يدخلوا Eigen
العمله وصلت منطقه أولي 2.8
اذا حابين تبداوا بوضع قدم في العمله
المستوي التاني 2.6
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
