es
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Ir al canal en Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Mostrar más
4 086
Suscriptores
-124 horas
-67 días
-130 días
Archivo de publicaciones
اذا عندكم اي اسئله نتكلم علي قناة الشات أو إذا في رأي آخر

#Sol لو تلاحظ شارت العمله فهي بتسجل من فتره اكتر من قمه فرعيه الدعوم الاخيره قويه وردت السعر الي 181 قبل إعادة الاختبار مره ت
#Sol لو تلاحظ شارت العمله فهي بتسجل من فتره اكتر من قمه فرعيه الدعوم الاخيره قويه وردت السعر الي 181 قبل إعادة الاختبار مره تانيه والهبوط أسفل المقاومه اختراق 181 مره تانيه بفوليوم عالي العمله عندها الأهداف المبينه في الشارت T1 193 T2 203 T3 230 الاستمرار بنفس الزخم العمله في طريقها الي قمه جديده أن شاء الله الأهداف علي المدي المتوسط بالنسبه للمضارب

Streaming

انا هدخل كمان شويه علي قناة بدوي يا شباب

السوق جيد وان شاء الله تقدروا تعوضوا اي خساره الفتره القادمه بالمناسبه دي مش عايز انسي امسي علي الخروف وكل حاقد هيطق من الحساب هنا وتويتر اخفي ياله

شوفوا يا شباب

وجب التنويه العمله حاليا خارج نطاق التجميع بالنسبالي لا ادخلها الا تحت 7 دولار

Apt ممتازه منتظر اهداف 14 17 22 اختراق الهدف الاخير والثبات عليه ل 3 ايام ننتظر هدف 33 بعدها مشروع ممتاز
Apt ممتازه منتظر اهداف 14 17 22 اختراق الهدف الاخير والثبات عليه ل 3 ايام ننتظر هدف 33 بعدها مشروع ممتاز

https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=L6nP9BTh صباح الفل ايردروب جديد من تليجرام

https://t.me/efhamcryptoOffecial/176 حد فيكم اشتري بالامس؟ اللي اشتري متخافش من التذبذب اللي هيحصل قريبا اجتماع الفيدرالي القادم يوم 7 نوفمبر وهيتحدد فيه هيخفضوا كام نقطه . لو الاسبوع افتتح افتتاح جيد غدا ابدا سحب اجزاء من الأرباح . واستعد لتذبذب ممكن تستفيد منه 🌹♥️

نتكلم مع بعض بشفافيه ومنتهي الصراحه واحده من العملات المهمه جدا واللي اشوفها حديث ناس كتير Layer zero المشروع ك تحليل أساسي ممتاز كفكره وكشئ مهم في عالم الكريبتو المشروع لا غني عنه أما حللتها فني قولت كسر 3.7 هيوديها لأماكن أقل زي 3.55 3.2 العمله اليوم دخلت في ترند هابط . معني الكلام ده أن دعم 3.2 بقي الدعم اللي ممكن يردها لكن عندها اكتر من مقاومه قويه لازم تخترقهم اهمهم 4.2 وإغلاق ثلاث ايام بفوليوم عالي عليها . الكلام هنا للتوضيح إننا لازم نصبر علي العمله فتره اطول من اللي الواحد كان يتمناها اذا عندكم اسئله نتكلم علي قناة الشات

البوست ده للخروف اللي ف الجروب هو وزميله اللي بيصوروا بوستاتي. ب موبايل تاني عشان يشحتوا تفاعل مش ناسيكم اهوه شكرا للدعايه ال
البوست ده للخروف اللي ف الجروب هو وزميله اللي بيصوروا بوستاتي. ب موبايل تاني عشان يشحتوا تفاعل مش ناسيكم اهوه شكرا للدعايه المجانيه يا خرفان

اصحاب المحافظ من 50 الف ل 100 الف #Eth #avax #sol #Render #eigen #Zro لو مش معاك من دول راجع قراراتك

Portal جيده Apt جيده Sei جيده Eigen جيده Arb Manta اختار المناسب ليك اذا محفظتك متوسطه

التحديث الكتير والكلام الكتير مالوش لازمه التخويف وقت كل هبوط اثبت فشله اكتر من مره معظم العملات البديله في مناطق تجميع اذا مبتعرفش تخرج أرباح وتقسم محفظتك يبقي لازم تتعود . الكلام ده شرحته اكتر من مره قبل كده . فقط شراء عمله زي SUI وقت السوق الهابط خلال أغسطس الماضي كان هيعوضك خسائر كبيره حال أخرجت أرباح . السوق يعطيك اكتر من فرصه وشغل التخويف مبحبوش السوق حاليا للدخول والشراء .

الاخوه اللي كانوا نفسهم يدخلوا Eigen العمله وصلت منطقه أولي 2.8 اذا حابين تبداوا بوضع قدم في العمله المستوي التاني 2.6
الاخوه اللي كانوا نفسهم يدخلوا Eigen العمله وصلت منطقه أولي 2.8 اذا حابين تبداوا بوضع قدم في العمله المستوي التاني 2.6