fa
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

رفتن به کانال در Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

نمایش بیشتر
4 086
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
https://x.com/Efhamcrypto/status/1849915878365856212?t=0N5qcJgiTi4MyQ1e6DKx8Q&s=19 الفيديو الاخير اليوم Jupiter Layer zero

https://t.me/efhamcryptoOffecial/166 البوست ده مهم اتهاجمت من أحد المرضي اني بحاول اصرف ع المتابعين واني مقولتش بشكل مباشر اشتري السبب اني كنت شايف السعر عالي اصلا وبعدها نزلت اماكن شراء افضل وعلي فكره أقل من سعر دخولي العمله راحتلها وارتدت فإذا دخلتم بعد اي بوست من البوستين انتم علي ربح انا مش هصغر نفسي وارد علي شوية همج بس اللي اقدر اقوله كل شئ حصل بسبب لكن الرد علي الاشكال دي يعملهم قيمه انا مش هديهالهم

ZRO زودت DCA في العمله بمبلغ صغير العمله كسرت دعم 3.7 منطقة تدعيم تانيه 3.5 يفضل دائما تقسيم مناطق الدخول

https://x.com/Efhamcrypto/status/1849045653244015017?t=n8dvBg-mKahBuUN4SwVSrQ&s=19 الشباب اللي سالت عن Eigenlayer هنا رديت علي مؤنس ووضحت كذا نقطه

https://x.com/Efhamcrypto/status/1847908531955020144?t=uaZgMjbhJBhZmRkzK_kcug&s=19 البوست ده عشان تعرفوا ان عملات ال DEX عملات جدا خطر والدخول فيها يحتاج انك تكون عارف بتتعامل مع ايه وان فلوسك ممكن تروح عليك انا ممكن اكسب في عمله او اتنين لكن اكيد في عمله ممكن تجلي الحمدلله المبلغ كان فقط 28 دولار وكانت تجربه عملة PHIL علي فكره تعتبر جيده موجوده علي Mexc اذا راحت اماكن 0.037 0.035 0.03 هتكون جدا جيده لكن عملات الميم خطر افتكروا الكلام ده👍🏽

عملة #Layerzero شكلت مقاومه عند 4.022 لازم كسرها والإغلاق اعلاها 3 ايام حتي نري ايجابيه مره دعم 3.7 لا يجب أن يتم كسره في الحاله دي ممكن نشوف اسعار أقل للتجميع . هتابع معاكم خلال العطله الاسبوعيه

https://x.com/Efhamcrypto/status/1846987683962531850?t=47gdbq1lPxVcIbUCSbotHg&s=19 التحذير الاخير وربنا يهدي الناس

https://x.com/Efhamcrypto/status/1846863944285135030?t=KlEddyxA0pH5I0I1jikazQ&s=19 عملة PEGA اللي اتكلمت عنها أمس 💥 قريبا هحاول اشىرككم في الصفقات دي لكن وجب دائما الحذر منها خطر

عملة FTM خرجت من مناطق تجميعي نهائيا مش هدخلها تاني أهدافي فيها 0.90 1.5 اخر هدف 2.5 العمله عليها فقط هايب الايردروب الخروج DCA زي الدخول بالظبط العمله اللي تخرج منها انساها حافظ بعدها علي كاشك

انا حاليا اضع خطط للخروج وبقلل عملاتي مش بزودها الفتره دي الولاء لمحفظتك وعملاتك المهمه فقط ممكن من الوقت التاني مضاربات سريعه لكن الافضل متدخلش من مكاسبك في عملات تانيه علي طول العملتين اللي مركز عليهم حاليا هم ARB ZRO ZRO اذا وصلت لمناطق 3.6 3.2 توكلوا علي الله وكملوا DCA Arb لا تزال في قاع مناطق 0.52 0.48 جيده جدا

السلام عليكم يا شباب كتير في جروب الشات بيسالوا عن عملات TIA عندهم حجم كبير من السبلاي هيتم فتحه اشوفه ممكن يأثر سلبيا علي السعر لو مخدتش العمله تحت 4.5 صراحه افضلك بلاش لو دخلت العمله المفروض تحاول تأمن منها جزء من الأرباح أوتخاطر وتحافظ علي مراكزك وحالة الوصول مناطق 4 3.4 2.8 ممكن تزود السؤال هنا هل العمله توصل الاماكن دي ؟ حسب وضع السوق وحسب تطور الايكو سيستم بالنسبه لعملة XEL المعدنيين بيبيعوا وصراحه إذا معاكم كميه ممكن تحافظوا عليها لكن الافضل مراقبة العمله حاليا وعدم التسرع . الأداء السعري مش عاجبني حاليا

نصيحه اخويه والله ركزوا مع كل حساب تابعوا بوستاته شوفوا متابعين مين شوفوا ادائهم اخر سنتين اسواق المال اسواق قذره وزي م فيه حساب الكابو المسيس اللي منع الناس من الشراء في البير ماركت في حسابات عربيه قمه في الانانيه وتغريداتهم فقط لمنع الناس من الشراء. م تصدقش كل شئ تشوفه حتي حسابي راجع دائما ورايا

https://coinmarketcap.com/de/currencies/pepe-magaeth/#Markets 🌟البوست ده مش دعوه للشراء هو دعوه التعلم العمله دي اسمها عملة Pega حساب التويتر الخاص بيهم نشط العمله عرفتها من خلال تتبع المحافظ اللي اشترت عملة Gou وحاليا علي دابل منها . ده عقد العمله اذا عايزين تتعلموا البحث علي Dexcsrenner 0x18b3236d6c6c1a79522696ee70b1c28932d8902f العمله عملة ميم ولا يوجد بها أي استخدام وغير موجوده علي اي منصه هل انصحك حاليا بالشراء ؟ لا صراحه انصحك تتعلم الاول وبعدها هتعرف ازاي تخرج أرباح من خلال المنصات اللامركزية للاسف التفاعل علي معظم حساباتي سئ وحتي اللايك الناس مبتعملوش ف المحتوي التعليمي ملاحظ أنه مفيش عليه أي اهتمام اذا السوق ظهرت عليه علامات ضعف هشارك معاكم عملات مهمه غير كده انا مراقب .

🌟الي الان الوضع جيد وإيجابي مفيش سيوله من خلال العملات المستقره بتطلع بره السوق . 🌟الأسواق استوعبت البيانات السلبيه الاخيره لسوق العمل اهتموا بالممحفظه حاليا وبلاش تشتيت 🌟اذا سحبتم جزء من الأرباح يفضل الصبر والبعد عن السوق حاليا موفقين 🌹

https://t.me/theeasycrypto?livestream ده لايف احمد ايزي كريبتو انا موجود فيه يا شباب

https://t.me/notpixel/app?startapp=x712_y156 فريق ال Not Pixel الصوره دي انا نزلتها ورونا المواهب 😁