fa
Feedback
[بن‌بست25]

[بن‌بست25]

رفتن به کانال در Telegram

نانا هستم. ثبت میکنم؛ برای روزهای بعد از آلزایمر. برای دسترسی به موزیک‌ها #بامن‌گوش‌کن رو سرچ کنید.♡

نمایش بیشتر
1 614
مشترکین
+124 ساعت
+27 روز
+5430 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+98
در 2 کانال‌ها
مه '26
+65
در 5 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+17
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+23
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+89
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+37
در 7 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+54
در 11 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+26
در 7 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+25
در 5 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+45
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+34
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+90
در 9 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+167
در 73 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+128
در 11 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+36
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+139
در 18 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+42
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+99
در 15 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+103
در 6 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+53
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+68
در 5 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+94
در 12 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+227
در 19 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+291
در 17 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '240
در 13 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+31
در 13 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+765
در 14 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
25 ژوئن0
24 ژوئن+2
23 ژوئن+3
22 ژوئن+2
21 ژوئن+2
20 ژوئن0
19 ژوئن+1
18 ژوئن+6
17 ژوئن+1
16 ژوئن+2
15 ژوئن+2
14 ژوئن+8
13 ژوئن+3
12 ژوئن+6
11 ژوئن+2
10 ژوئن+6
09 ژوئن+4
08 ژوئن+8
07 ژوئن+5
06 ژوئن+6
05 ژوئن+4
04 ژوئن+2
03 ژوئن+2
02 ژوئن+18
01 ژوئن+3
پست‌های کانال
من چرا ناراحت باشوم که قرض دار هستوم؟ طلبکار و بانک ناراحت باشه که پیسه نداروم برش بدوم و بانک خرابه.🦦

2
یا امام زمان یه بانک سالم چیه که ما نداریم؟
776
3
بچه‌ها واسه آخرهفته شما می‌رید شمال عزاداری یا منطقه کوهستانی خنک؟🦦
834
4
شام غریبان امسال هیچکس توو اینستا شمع روشن نمی‌کنه و بگه آرزوت کردم. چون پول نیست شمع بخریم.😭
864
5
پدرسگا خدمات بانکی رو درست کنید می‌خوایم شمع بخریم آخرهفته عزاست.🦦
858
6
بانک ملی مادر☕ برو دیگه😭
867
7
یه چیزی می‌گم زیاد نخندید. توو اصفهان تعزیه گرفتن، شمر رفته بالای سر امام حسین و جیگرش رو درآورده.😭😂 لیترالی جیگر گوسفند رو از توو لباس یارو کشید بیرون و گرفت رو به جمعیت.😭😂
912
8
از فکر پنیربرشته نمی‌تونم دربیام. خدایا کمکم کن😭😂
928
9
حالا دارو ندارم، موندم چی‌کار کنم. اسنپ‌دکتر هم که قربونش برم خیلی توو دیواره. فردا باید برم ببینم بهم بدون نسخه می‌‌دن یا نه.🤡
935
10
بعد به خاطر همین ترافیک کیری که ملت گشنه درست کرده بودن، به موقع نرسیدم به مطب دکتر و منشی بهم گفت آخریا می‌فرستمت داخل. دیگه نشسته بودم و چند نفر مونده بود که تموم بشه و‌نوبتم بشه برق ساختمون قطع شد و گفت دیگه دکتر مریض نمی‌بینه و نوبت امروزم سوخت. به ما چند نفری که مونده بودیم گفت هفته‌ی بعد زنگ می‌زنم بیاید. دست از پا درازتر برگشتم.🥴
933
11
استرس گرفتم چون گیر کرده بودم توو شلوغی و ماشینا قفل شده بودن. یعنی هم می‌ترسیدم یکی بزنه بهم و هم مراقب بودم نمالم به کسی. وگرنه از این گردالیا می‌گرفتم عمق فاجعه رو ببینید. دیدین توو اینستا کلیپایی که مردم هجوم میارن به دیگ نذری؟ دقیقا همون‌طوری‌ بود.🤡
917
12
یعنی اینجوری بگم که مویی رد کردم نخوردم به لندکروزی که وایساده بود واسه غذا. اگه خورده بودم باید پیاده می‌شدم سوئیچ ماشین رو دو دستی تقدیمش می‌کردم.😭😕 کصکشای شکم‌پرست. :(
910
13
امروز یه جوری خیابون رو بند آورده بودن واسه نذری که نزدیک بود تصادف کنم. وحششششتناک شلوغ بود و حمله کرده بودن در یه خونه ویلایی واسه غذا. انگار نه انگار اینا همینایی هستن که چسی میان و خودشون رو اهوازی‌های اصیل و باکلاس می‌دونن. یعنی خیابون کیپ بود از ماشین خارجی و آدم چسان فیسان واسه نذری. یه جا عصبی شدم سرم رو از ماشین کردم بیرون گفتم برو شو دیگه وایسادی چی‌کار؟ گفت واه خانم چقدر شما عصبی‌ای؟ نذری امام حسینه، واسه برکتش می‌گیرم. کیرم تو اعتقاداتت گشنه. تو فقط غذای مفت می‌خواستی. مفتخوری جزئی از آئینشونه.🙄
906
14
از مازلم‌های کیری و متنفرم.🦦
897
15
همسر از عصر که از سرکار اومد خونه، گفت امشب بازی رو ببینیم؟ گفتم اوکی امشب شب فوتبالیمونه. رفتیم کلی تنقلات خریدیم که بازی رو ببینیم. همسر گفت پنج یک بلژیک می‌زنه، من گفتم سه هیچ. الان نیم ساعتی هست که خوابیده، منم دارم می‌رم بخوابم.😂 فردا پا می‌شیم نتیجه رو می‌بینیم.😴
954
16
یه چسب درد گرفتم، متصدی داروخونه‌ هی تاکید می‌کرد خیلی داغه و پوست می‌سوزه و فلان و بیسار‌. اومدم خونه زدم روی گردن و کتفم، نه سوخت نه هیچی. یکم راه رفتم، چسبش ور اومد. فکر کنم تاریخ مصرف گذشته بود.😭😂
965
17
مدرسه ما رو مجبور کرده که برای دوهفته باید بریم سرکلاس. درحالی که قبلش داشت ما رو پاره می‌کرد قبل از اتمام خرداد نمره‌ها رو وارد کنیم‌. نمرات رو هم وارد کردیم. امروز توو گرمای هزار درجه رفتم مدرسه، دیدم هیچکس نیومده. به‌ مدیر گفتم خدایی خودتون خنده‌تون نمی‌گیره؟ اولا که امتحانات مجازی برگزار داره می‌شه، بعد این همه فشار آوردید که نمره وارد کنید و همه رو باید قبول کنید. الان نمره وارد کردیم، همه رو هم با زور و اجبار قبول کردیم، دیگه به‌نظرت کسی میاد چیزی یاد بگیره؟ دانش‌آموز حاضره توو این گرمای جهنمی خوزستان، بیاد توو مدرسه‌ای که نه تهویه درست حسابی داره و نه سیستم سرمایش سالم؟ فقط زورتون به ما رسیده؟ اون از وضع نمره دادن، اینم از این. بقیه همکارام هم لال بودن کصکشا. وقتی من اینا رو گفتم، یکی یکی با ترس و لرز تایید کردن. منم پاشدم اومدم خونه گفتم هر وقت همه اومدن سرکلاس، منم میام. من واسه کلاس خالی مدرسه بیا نیستم. اونم گفت تو وظیفته باید بیای. گفتم وقتی نمراتم رو وارد کردم، یعنی سال تحصیلی تموم شده بیام کجا؟ دیگه ساکت شد چیزی نگفت.🧌🦦 اینم از امروز ما. واقعا مسخره‌ست اول گفتن نمره بده بعد می‌گن خب حالا بیا درس بده. کصخلا.
996
18
بازی ها (عربی) برنامه رو نصب کنید Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.buzcup.buz_cup iOS https://apps.apple.com/app/vozi-pro/id6779024508 همون صفحه اول نوشته کد رو وارد کنید: فتح القائمه: 22455 برای بازی الان برید قسمت "مباریات الیوم" بازی الان و زنده نوشته "مباشر"
949
19
دیسلایک می‌ده یعنی صیغه نشدم، فقط پول گرفتم.😭😂 یا این‌که صیغه شده و پول نگرفته. به هرحال لال تشریف داره و دوست نداره حرف بزنه.☹🦦
912
20
البته از حق نگذریم اینا رفتن توو خیابون، صیغه شدن پول گرفتن. پولی‌های خیابونی.🤡
906