fa
Feedback
✨Andromeda✨

✨Andromeda✨

رفتن به کانال در Telegram
8 721
مشترکین
-324 ساعت
-37 روز
+1 22730 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+756
در 44 کانال‌ها
مه '26
+695
در 47 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+86
در 6 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+21
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+150
در 55 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+89
در 39 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+501
در 182 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+295
در 89 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+579
در 142 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+217
در 91 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+597
در 118 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+1 172
در 163 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+410
در 92 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+453
در 83 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+407
در 80 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+494
در 123 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+407
در 77 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+388
در 72 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+300
در 54 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+490
در 76 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+366
در 49 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+227
در 41 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+444
در 42 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+273
در 36 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+475
در 47 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+473
در 69 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+525
در 49 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+272
در 61 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+521
در 52 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+332
در 35 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+309
در 32 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+310
در 52 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+545
در 39 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+1 492
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '230
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '230
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '230
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '230
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+113
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+276
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+359
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+305
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+356
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '22
+216
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '22
+750
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن+9
22 ژوئن+5
21 ژوئن+10
20 ژوئن+5
19 ژوئن+3
18 ژوئن+10
17 ژوئن+7
16 ژوئن+2
15 ژوئن+2
14 ژوئن+11
13 ژوئن+6
12 ژوئن+17
11 ژوئن+29
10 ژوئن+67
09 ژوئن+31
08 ژوئن+23
07 ژوئن+27
06 ژوئن+20
05 ژوئن+104
04 ژوئن+82
03 ژوئن+43
02 ژوئن+57
01 ژوئن+186
پست‌های کانال
جدی جون تو دست و پام نیست تغذیه درستی هم نمیتونم داشته باشم فعلا

2
میخونم فقط ببخشید اگه جواب نمیدم🤍
2 854
3
https://telegram.me/TeIeCommentBot?start=sc-637974-MyiPneU
2 860
4
من اینجا ادعای دانش کردم؟ ادعای غنی سازی اورانیوم داشتم؟ صرفا یه بخش از زندگیم رو به انتخاب خودم نشون دادم که بیشتر مربوط به خودم و دوستام و بیرون رفتنام بوده چند بار پیش اومده بیام از غم یا دردی که دارم حرف بزنم؟ ایا این ینی غمی نداشتم؟ ایا ینی علی بی غمم؟ اینجا رو هم تا زمانی دوست داشتم که شماها همتون رو دوست خودم میدونستم و الان دیگه نه. و نیازی هم نمیبینم دیگه بخوام فعالیتی داشته باشم که بعضیا احساس کردن من داشتم ازشون سواستفاده مالی میکردم یا داشته ها و نداشته هام رو به رخ میکشیدم.
3 093
5
یه هیت دیگه این بود که مهسا ماشینش رو میکنه تو چشم این چنل فک کنم از سال ۲۰۲۴ دارم و من وقتی ۲۰۶ داشتم خیلی بیشتر پشت فرمونم عکس و فیلم میذاشتم‌ شاید هیت به خودم نباشه ولی ماشین چینی ای که دارم چیزی نیست که در نظرم بشه باهاش چسی اومد:))
3 189
6
روی صحبتم با بچه های اون گروه تو بله ست که من فقط و فقط دلم میخواست کسی احساس تنهایی نکنه و مث یه دوست خواستم کنار هم باشیم تو اون روزهای خیلی سخت که هممون استرس داشتیم بابت شرایط. خیلی هم خوب میدونم کدوماتون دارین چیا میگین و پی وی تک تکتون که چقدر مشتاق بودین توی اون جمع باشین رو دارم. آسیبش به من صرفا اینه که یه ذره ناراحت شم بابت اعتماد و اخلاق های خودم ولی شما حتما نگران شخصیت خودتون باشین. میتونم حتی تک تکتون رو اسم ببرم ولی بازم از حوصلم خارجه🤍
3 054
7
اون هشتصد اون بالا پول تبلیغات چنل بله بوده که من حتی بهش دست نزدم و اگه برداشتش کردم حتما پاکت میذارم کلش رو واسه بچه های بل
اون هشتصد اون بالا پول تبلیغات چنل بله بوده که من حتی بهش دست نزدم و اگه برداشتش کردم حتما پاکت میذارم کلش رو واسه بچه های بله.
3 110
8
بچه ها راستش بی جون تر از این حرفام که الان بتونم نسبت به چیزی واکنش نشون بدم راحت باشین. فقط اگه حس کردین من الکی خودمو زدم به مریضی و بیمارستان و تو بله خیلی حالم خوب بوده یا بخاطر تبلیغات بله اونجا بودم یا چون طرفدار پهلوی نیستم و تو بله بخاطر بچه های مینابم اندازه بچه های دی غصه خوردم در نتیجه پرستو نظامم امیدوارم کارمای حرف ها و قضاوت هاتون به زندگیتون برنگرده🤍 و اگه غیر از این چیزیه و من ادمی هستم که بچه های دی واسم مهم نبودن یا الکی غصه خوردم امیدوارم غم اون خانواده ها چندین برابر به زندگی خودم برگرده. حسی که به بقیه به ناحق میدین به نظرم یه جایی به زندگی خودتون برمیگرده.
3 072
9
فرنی+ دشمن سلطنتی من
فرنی+ دشمن سلطنتی من
6 130
10
پا در پای تو من همان جا بمیرم
1
11
در ساحلی که نقش پای توست
1
12
دور از همه در خلوت شب‌ها بمیرم
1
13
کاش چون قو در امواج دریا بمیرم
1
14
آرزومه دیگه درد نکشم. آرزومه فقط ده درصد حالم بهتر شه.
6 680
15
حال ندارم کلا مهم نیست چی باشه اصن حسش نیست
4 637
16
بدون متن...
4 602
17
بده؟
4 527
18
اها این بهتر شد اون عکس شمالیه یاد درد کشیدن مینداختم میرفت رو مخم
4 523
19
بدون متن...
4 482
20
بعد همیشه بعدش فرار میکردم میرفتم تو هال میخوابیدم الان چون بخیه دارم تنهایی نمیتونم از جام بلند شم‌ فرار کنم
4 350