[بنبست25]
الذهاب إلى القناة على Telegram
نانا هستم. ثبت میکنم؛ برای روزهای بعد از آلزایمر. برای دسترسی به موزیکها #بامنگوشکن رو سرچ کنید.♡
إظهار المزيد1 614
المشتركون
+124 ساعات
+27 أيام
+5430 أيام
جاري تحميل البيانات...
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+98
في 2 قنوات
مايو '26
+65
في 5 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+17
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '26
+23
في 3 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+89
في 6 قنوات
Get PRO
يناير '26
+37
في 7 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+54
في 11 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+26
في 7 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+25
في 5 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+45
في 4 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+34
في 4 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+90
في 9 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+167
في 73 قنوات
Get PRO
مايو '25
+128
في 11 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+36
في 9 قنوات
Get PRO
مارس '25
+139
في 18 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+42
في 7 قنوات
Get PRO
يناير '25
+99
في 15 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+103
في 6 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+53
في 1 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+68
في 5 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+94
في 12 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+227
في 19 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+291
في 17 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 13 قنوات
Get PRO
مايو '24
+31
في 13 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+765
في 14 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 25 يونيو | 0 | |||
| 24 يونيو | +2 | |||
| 23 يونيو | +3 | |||
| 22 يونيو | +2 | |||
| 21 يونيو | +2 | |||
| 20 يونيو | 0 | |||
| 19 يونيو | +1 | |||
| 18 يونيو | +6 | |||
| 17 يونيو | +1 | |||
| 16 يونيو | +2 | |||
| 15 يونيو | +2 | |||
| 14 يونيو | +8 | |||
| 13 يونيو | +3 | |||
| 12 يونيو | +6 | |||
| 11 يونيو | +2 | |||
| 10 يونيو | +6 | |||
| 09 يونيو | +4 | |||
| 08 يونيو | +8 | |||
| 07 يونيو | +5 | |||
| 06 يونيو | +6 | |||
| 05 يونيو | +4 | |||
| 04 يونيو | +2 | |||
| 03 يونيو | +2 | |||
| 02 يونيو | +18 | |||
| 01 يونيو | +3 |
منشورات القناة
من چرا ناراحت باشوم که قرض دار هستوم؟
طلبکار و بانک ناراحت باشه که پیسه نداروم برش بدوم و بانک خرابه.🦦
| 2 | یا امام زمان یه بانک سالم چیه که ما نداریم؟ | 776 |
| 3 | بچهها واسه آخرهفته شما میرید شمال عزاداری یا منطقه کوهستانی خنک؟🦦 | 834 |
| 4 | شام غریبان امسال هیچکس توو اینستا شمع روشن نمیکنه و بگه آرزوت کردم.
چون پول نیست شمع بخریم.😭 | 864 |
| 5 | پدرسگا خدمات بانکی رو درست کنید میخوایم شمع بخریم آخرهفته عزاست.🦦 | 858 |
| 6 | بانک ملی مادر☕ برو دیگه😭 | 867 |
| 7 | یه چیزی میگم زیاد نخندید.
توو اصفهان تعزیه گرفتن، شمر رفته بالای سر امام حسین و جیگرش رو درآورده.😭😂
لیترالی جیگر گوسفند رو از توو لباس یارو کشید بیرون و گرفت رو به جمعیت.😭😂 | 912 |
| 8 | از فکر پنیربرشته نمیتونم دربیام. خدایا کمکم کن😭😂 | 928 |
| 9 | حالا دارو ندارم، موندم چیکار کنم.
اسنپدکتر هم که قربونش برم خیلی توو دیواره.
فردا باید برم ببینم بهم بدون نسخه میدن یا نه.🤡 | 935 |
| 10 | بعد به خاطر همین ترافیک کیری که ملت گشنه درست کرده بودن، به موقع نرسیدم به مطب دکتر و منشی بهم گفت آخریا میفرستمت داخل.
دیگه نشسته بودم و چند نفر مونده بود که تموم بشه ونوبتم بشه برق ساختمون قطع شد و گفت دیگه دکتر مریض نمیبینه و نوبت امروزم سوخت.
به ما چند نفری که مونده بودیم گفت هفتهی بعد زنگ میزنم بیاید. دست از پا درازتر برگشتم.🥴 | 933 |
| 11 | استرس گرفتم چون گیر کرده بودم توو شلوغی و ماشینا قفل شده بودن. یعنی هم میترسیدم یکی بزنه بهم و هم مراقب بودم نمالم به کسی. وگرنه از این گردالیا میگرفتم عمق فاجعه رو ببینید.
دیدین توو اینستا کلیپایی که مردم هجوم میارن به دیگ نذری؟
دقیقا همونطوری بود.🤡 | 917 |
| 12 | یعنی اینجوری بگم که مویی رد کردم نخوردم به لندکروزی که وایساده بود واسه غذا.
اگه خورده بودم باید پیاده میشدم سوئیچ ماشین رو دو دستی تقدیمش میکردم.😭😕
کصکشای شکمپرست. :( | 910 |
| 13 | امروز یه جوری خیابون رو بند آورده بودن واسه نذری که نزدیک بود تصادف کنم.
وحششششتناک شلوغ بود و حمله کرده بودن در یه خونه ویلایی واسه غذا.
انگار نه انگار اینا همینایی هستن که چسی میان و خودشون رو اهوازیهای اصیل و باکلاس میدونن.
یعنی خیابون کیپ بود از ماشین خارجی و آدم چسان فیسان واسه نذری.
یه جا عصبی شدم سرم رو از ماشین کردم بیرون گفتم برو شو دیگه وایسادی چیکار؟
گفت واه خانم چقدر شما عصبیای؟ نذری امام حسینه، واسه برکتش میگیرم.
کیرم تو اعتقاداتت گشنه. تو فقط غذای مفت میخواستی.
مفتخوری جزئی از آئینشونه.🙄 | 906 |
| 14 | از مازلمهای کیری و متنفرم.🦦 | 897 |
| 15 | همسر از عصر که از سرکار اومد خونه، گفت امشب بازی رو ببینیم؟ گفتم اوکی امشب شب فوتبالیمونه. رفتیم کلی تنقلات خریدیم که بازی رو ببینیم.
همسر گفت پنج یک بلژیک میزنه، من گفتم سه هیچ.
الان نیم ساعتی هست که خوابیده، منم دارم میرم بخوابم.😂
فردا پا میشیم نتیجه رو میبینیم.😴 | 954 |
| 16 | یه چسب درد گرفتم، متصدی داروخونه هی تاکید میکرد خیلی داغه و پوست میسوزه و فلان و بیسار.
اومدم خونه زدم روی گردن و کتفم، نه سوخت نه هیچی.
یکم راه رفتم، چسبش ور اومد.
فکر کنم تاریخ مصرف گذشته بود.😭😂 | 965 |
| 17 | مدرسه ما رو مجبور کرده که برای دوهفته باید بریم سرکلاس.
درحالی که قبلش داشت ما رو پاره میکرد قبل از اتمام خرداد نمرهها رو وارد کنیم.
نمرات رو هم وارد کردیم.
امروز توو گرمای هزار درجه رفتم مدرسه، دیدم هیچکس نیومده.
به مدیر گفتم خدایی خودتون خندهتون نمیگیره؟ اولا که امتحانات مجازی برگزار داره میشه، بعد این همه فشار آوردید که نمره وارد کنید و همه رو باید قبول کنید.
الان نمره وارد کردیم، همه رو هم با زور و اجبار قبول کردیم، دیگه بهنظرت کسی میاد چیزی یاد بگیره؟ دانشآموز حاضره توو این گرمای جهنمی خوزستان، بیاد توو مدرسهای که نه تهویه درست حسابی داره و نه سیستم سرمایش سالم؟
فقط زورتون به ما رسیده؟
اون از وضع نمره دادن، اینم از این.
بقیه همکارام هم لال بودن کصکشا.
وقتی من اینا رو گفتم، یکی یکی با ترس و لرز تایید کردن.
منم پاشدم اومدم خونه گفتم هر وقت همه اومدن سرکلاس، منم میام.
من واسه کلاس خالی مدرسه بیا نیستم.
اونم گفت تو وظیفته باید بیای.
گفتم وقتی نمراتم رو وارد کردم، یعنی سال تحصیلی تموم شده بیام کجا؟ دیگه ساکت شد چیزی نگفت.🧌🦦
اینم از امروز ما.
واقعا مسخرهست اول گفتن نمره بده بعد میگن خب حالا بیا درس بده. کصخلا. | 996 |
| 18 | بازی ها (عربی)
برنامه رو نصب کنید
Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.buzcup.buz_cup
iOS
https://apps.apple.com/app/vozi-pro/id6779024508
همون صفحه اول نوشته کد رو وارد کنید:
فتح القائمه:
22455
برای بازی الان برید قسمت "مباریات الیوم"
بازی الان و زنده نوشته "مباشر" | 949 |
| 19 | دیسلایک میده یعنی صیغه نشدم، فقط پول گرفتم.😭😂
یا اینکه صیغه شده و پول نگرفته. به هرحال لال تشریف داره و دوست نداره حرف بزنه.☹🦦 | 912 |
| 20 | البته از حق نگذریم اینا رفتن توو خیابون، صیغه شدن پول گرفتن.
پولیهای خیابونی.🤡 | 906 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
