fa
Feedback
ѕтαу αℓινє!

ѕтαу αℓινє!

رفتن به کانال در Telegram

ʏᴏᴜʀ sᴏᴜʟ ɪs ᴍɪɴᴇ 🌬

نمایش بیشتر
438
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
-1530 روز
آرشیو پست ها
Youngka - Aura.mp36.02 MB

Saye_orginal – Ghalbe Zakhmi.mp312.20 MB

از میان تمام چیزهایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم.

این چنل و تکسامم بمونه یادگاری🖤

میخوام یه زندگی اروم و بدون حاشیه داشته باشم خسته شدم:)

تاحالا انقدر برای کوچولویی که هم خون خودمه گریه نکرده بودم:) چقدر تو گناه داری و مظلومی

احترامی که ازبین بره هیچوقت دیگه برنمیگرده

کاش بتونم خودمو زودتر نجات بدم از دستشون

حالم بهم میخوره ازین خانواده

۹۰ روز شد... ۲۸ فبریه بود ساعت ۹ و ۴۵ شب تازه بخاطر اتفاقای دی ماه تهدید شده بودم،چاییمو گذاشتم روی میز و تلوزیون رو روشن کردم،پریسا صادقی داشت اخبار رو میگفت که یهو گفت: خبر فوری هم‌اکنون تایید شد....همتون میدونید چی گفت خودش و خانواده خون خوارش دیگه زنده نبودن ولی من زنده بودم زنده تر از همیشه انگار دنیا رو بهم داده بودن همون لحظه باورم شد خدا وجود داره،کارما واقعیه جای کتکایی که تو خیابون و بازداشتگاه ها خورده بودم تازه شد فقط رفتم دم پنجره و داد کشیدم،کل کشیدم، خوشحالیمو بروز دادم ولی کافی نبود یه آبجو باز کردم پرچم واقعی کشورو ورداشتم بستم به خودم و تا خود صبح خوردم و خندیدم و اشک شوق ریختم و زدم و رقصیدم که دیگه پاهام درد میکرد... تا روزی که زندم اون شب بهترین شب زندگیم لقب داره. برمیگرده حس اون شب،ولی برای همتون...

‌ یه جا نوشته بود: آدم گاهی اونقدر تنها میشه و با خودش حرف میزنه که تبدیل میشه به دو نفر... من الان خودم به شخصه ۱۷ ۱۸ نفرم

یه روز فکر نمیکردم دست به کانفیگ درست کردن بزنم. ما همچنان زنده ایم...

یه روزی کف تل اویو بغلت میکنم و کلی ازت تشکر میکنم.BB

پیام ویدیو00:18

امسال سال خونه و سید علی سرنگون شد🙌

روی قبر30000 نفر رقصیدید و جشن گرفتید اهمیتی به اینهمه خانواده که داغ بچشون رو داشتن ندادید؛ میرقصم و کل میکشم از تیکه تیکه شدنتون پنج صبح 1mar

کل کشیدن مردم و خوشحالیشون رو هیچوقت یادم نمیره 28 Feb

کسی که تو رو از ته دلش دوست داشته باشه خیلی واضح بهت میفهمونه که چقدر برای‌تو ارزش قائله و مهمی:)

یا تا الان فهمیدید یا احمقید یا اگر احمق نیستید نونتون توی احمق بودنه.