fa
Feedback
02:08

02:08

رفتن به کانال در Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

نمایش بیشتر
854
مشترکین
-124 ساعت
-17 روز
+730 روز
آرشیو پست ها
ببخشید با احترام به خودت، این حرفت از اون حرفای زرده ک هرچی میشه میگن ما جای اون نیستیم و درک نمی‌کنیم. طرف بزرگترین دارایی زندگیشو ب دست خودش نابود کرده. چیشو درک کنم؟

اینو گفتم ک بگم پس همین دلیل بر اینه ک اونا آدمای قوی ای نبودن

یه قاعده فلسفی داریم به این مضمون: اَدَلّ الدلیل عَلیٰ اِمکان شیءٍ وُقوعُه ینی بهترین دلیل برای اینکه بخوایم امکان داشتن یه چیز رو ثابت کنیم؛ اینه که اون چیز خودش به وقوع پیوسته باشه بذار مثال بزنم. مثلا یکی میاد میگه استقلال ۷-۱ از بارسلونای فلیک برده. طرف میاد میگه مگه میشه؟ ثابت کن. میگی بابا ایناهاش برده دیگه! همه جا اعلام کردن. میگه نه. دلیل بیار ک ممکنه. تو بهش میگی پفیوز وقتی برده، برده دیگه! چه دلیلی بیارم واست؟

این حرفتو قبول ندارم تو جای اون ادم نبودی و نیستی و نمیتونی کاملا درکش کنی که چرا این تصمیمو گرفته من خیلیارو دیدم خیلی ادم های قوی و موفقی هم بودن ولی به زتدگیشون پایان دادن

ای کلک پس اون حرف تله بود

خب باشه پس آیا کسی حاضره بیاد باهم زندگی کنیم✨✨

شب بخیر ینی لینک بدی بذارم اینجا؟

شب‌تون خوش. معرفی چنل عکاسی هم انجام میدین؟

سلام!

سلاممم

منم گاهی اینطوری میشم وقتی اینجوری میشی چیکار میکنی؟

عامو خستم خسته از همچی

زندگی کردن خیلی سخت تر از خودکشی کردنه‌ و کسی ک خودکشی می‌کنه کار آسونتر رو انتخاب می‌کنه

خودکشی کار آدمای ضعیفه

آیا کسی حاضره بیاد خودکشی دونفره کنیم؟✨✨✨

ناشناس پایدار که صیغه ایه

داداش ی ناشناس پایدار بزار

پس از مدت نسبتا طولانی یکم حرف بزنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413

God & Smoke Kermanshah #Shirin Series May 25
God & Smoke Kermanshah #Shirin Series May 25

photo content