fa
Feedback
02:08

02:08

رفتن به کانال در Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

نمایش بیشتر
854
مشترکین
-124 ساعت
-17 روز
+730 روز
آرشیو پست ها
photo content

photo content

photo content

photo content

photo content

دست هات رو بکش روی شاهرگم، ای شاعرِ خون‌های داغِ شریان های تنِ تب‌زده‌ام...! تو وقتی نوازشم میکنی؛ خون رو موظف میکنی که توی رگ هام بچرخه. وقتی می‌خوام چیزی بنویسم، انگار از شدت محشر بودن و بی نقص بودنت؛ مغزم نمیتونه تاب بیاره و یه قطره خون از بینی‌م می‌چکه روی کاغذ و قبل از اینکه بتونم قلم رو طوری بچرخونم که از روی اون قطره رد نشه؛ رد میشه و نوکش خونین میشه. و اون خونی که تو با گرمای عشقت توی تنم به جوش آوردیش؛ چنان از تن قلمم بالا می‌ره که تمام کلمات صادرشده‌ام بوی خون میگیره. بوی خونی که تو روی رگ‌هاش دست کشیدی و حالا خودش رو به بیرون پرتاب کرده. انگار از شعفش خودکشی کرده. خودکشی ای که به هزاران کلمه حیات میبخشه. و وقتی که اینارو میبینم؛ معلومه که باید بهت بگم تو شاعرِ خون‌های داغِ شریان‌های تنِ تب‌زده‌ام هستی... #ص‍

photo content

photo content

Sarein - #Ardabil Jul 24
Sarein - #Ardabil Jul 24

خودم اینو خیلی دوست داشتم پس نگهش میدارم. حیفه بخاطر دوتا ری اکشن حذف شه

بیشترین ها موندن. ری اکشن بدید یکی بمونه

خب من الان چطور بفرستم اینجا :/
خب من الان چطور بفرستم اینجا :/

Repost from N/a
In the heart of nature's embrace
In the heart of nature's embrace

Repost from N/a
photo content

Repost from 📷
photo content

Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
Nature is peace🌿
Nature is peace🌿

Repost from غـیــن
photo content

✨️🪰🐌...
✨️🪰🐌...