02:08
Kanalga Telegram’da o‘tish
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
Ko'proq ko'rsatish854
Obunachilar
-124 soatlar
-17 kunlar
+730 kunlar
Postlar arxiv
854
ببخشید با احترام به خودت، این حرفت از اون حرفای زرده ک هرچی میشه میگن ما جای اون نیستیم و درک نمیکنیم. طرف بزرگترین دارایی زندگیشو ب دست خودش نابود کرده. چیشو درک کنم؟
854
یه قاعده فلسفی داریم به این مضمون: اَدَلّ الدلیل عَلیٰ اِمکان شیءٍ وُقوعُه
ینی بهترین دلیل برای اینکه بخوایم امکان داشتن یه چیز رو ثابت کنیم؛ اینه که اون چیز خودش به وقوع پیوسته باشه
بذار مثال بزنم. مثلا یکی میاد میگه استقلال ۷-۱ از بارسلونای فلیک برده. طرف میاد میگه مگه میشه؟ ثابت کن. میگی بابا ایناهاش برده دیگه! همه جا اعلام کردن. میگه نه. دلیل بیار ک ممکنه. تو بهش میگی پفیوز وقتی برده، برده دیگه! چه دلیلی بیارم واست؟
854
این حرفتو قبول ندارم تو جای اون ادم نبودی و نیستی و نمیتونی کاملا درکش کنی که چرا این تصمیمو گرفته من خیلیارو دیدم خیلی ادم های قوی و موفقی هم بودن ولی به زتدگیشون پایان دادن
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
