я не придумала название [16+]🪺
щитпост автор аватарки: клянусь не я основа: @dtmapinewart Boosty: https://boosty.to/dtmapinew
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام я не придумала название [16+]🪺
کانال я не придумала название [16+]🪺 (@mapimapimapimapimapimapi) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 292 مشترک است و جایگاه 3 586 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 63 549 را در منطقه روسيا دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 292 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 60 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 15 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 33.25% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 27.31% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 3 415 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 2 805 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 480 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند дилан, неанон, тгк, дилошки, secretau تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“щитпост
автор аватарки: клянусь не я
основа: @dtmapinewart
Boosty: https://boosty.to/dtmapinew”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کردهاند.
@milslololo2280 @pointspointss @ksenonaAli @dtmapinewart @pinkbrightsoul @DragonwhoRyuЛюбите и цените святые оригиналы 🥺
На верхних ребятках я отделалась лëгким испугом, а вот нижние... шотали меня только так :D Но даже так я заспидранила весь челлендж за 9,5 часов Надеюсь, авторы не дадут мне по щам за это всё 😳➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿ ⛓ Tags: #art@edi_nchik
Здравствуйте! Я сделала видео по дилошкам в геншине. Мне просто понравилась атмосфера праздника морских фонарей.
Ищу людей во флуд по секрету, писать @Icha1317Привет-привет!!Я наконец-то закончил полноценку с секретовскими дилошками(. ❛ ᴗ ❛.)🥂Буду очень рад репостикам и реакциям!!:3 Я правда старался,хд #Арт #Лофд
Подвал с Сашей это хорошо, но что если существует такой, но с Лололошкой?💤Тгк: @frvetochka Неанон
МАПИ ПРОСТИТЕ ЧТО ПОВТОРНО ОТПРАВЛЯЮ , ТАМ ОШИБОЧКА В ТОМ НУ ПРЕДВДУЩЕМ СООБЩЕНИИ . .
дилан самую малость опидорел . вообще в зарисовке смысла так такового нет , мне захотелось описать ощущения лапаклоши во время дереализациичитать вооот тут небатон янечька !
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
