fa
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

رفتن به کانال در Telegram
689
مشترکین
-624 ساعت
-177 روز
-12430 روز
آرشیو پست ها
ای‌کاش‌...

باب اسفنجی: تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟ پاتریک: نه! من اون لحظه خودم بودم، مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟

Masoud Sadeghloo Parishab.mp37.85 MB

یه وقت به جایی از زندگی میرسی که نه محبت میخوای،نه توجه همین که کسی باهات کاری نداشته باشه کافیه

هرچی بزرگتر میشم بیشتر میفهمم که هیچ سطح از صمیمیت دلیل نمیشه از کسی انتظار داشته باشی.

‏من که مووآن میکنم ولی خاک تو سرت خیلی به هم میومدیم.

RapRelease - Man Tanham - The Don.m4a8.01 MB

وقتشه اینکارو بکنم☺️

گاهی اوقات دیگرانو با اون روت آشنا کن تا بفهمن چقدر باهاشون خوب بودیو لیاقت نداشتن.

Sangdel.mp315.10 MB

ولی بوی عطر آشنا تو یه مکان شلوغ میتونه به صورت غمگینی تموم خاطرات و بیاره جلو چشمت.

Nivad - Bi To Tarinam.mp37.11 MB

صدت که هیچی بعضی آدما ارزش یکتم ندارن.

نصیحت امشب: اگه آدم خوبی هستی، آدم قوی ای هم باش چون به آدمای خوب زیاد ضربه میزنن اگه خوب بودن رو انتخاب کردی تحملت رو ببر بالا

از کسی که حتی توی خانواده بچه‌ی دوم نیست،گزینه‌ی دوم در نمیاد.

از کسی که حتی توی خانواده بچه‌ی دوم نیست ، گزینه‌ی دوم در نمیاد.

از کسی که حتی توی خانواده بچه‌ی دوم نیست،گزینه ی دوم در نمیاد.

Meysam Ebrahimi x Khalvat x Tataloo - Khiyaboon.mp315.22 MB

ایران یجوریه که نه میتونی بگی کاش پسر بودم، نه میتونی بگی کاش دختر بودم فقط نبودن جوابه.

ما خانوادگی گیمریم، با اعصاب هم بازی میکنیم.