حـرفهایِمَــــهاٰ
رفتن به کانال در Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
نمایش بیشتر689
مشترکین
-624 ساعت
-177 روز
-12430 روز
آرشیو پست ها
باب اسفنجی: تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟
پاتریک: نه! من اون لحظه خودم بودم، مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟
یه وقت به جایی از زندگی میرسی که
نه محبت میخوای،نه توجه
همین که کسی باهات کاری نداشته باشه کافیه
هرچی بزرگتر میشم بیشتر میفهمم که هیچ سطح از صمیمیت دلیل نمیشه از کسی انتظار داشته باشی.
گاهی اوقات دیگرانو با اون روت آشنا کن تا بفهمن چقدر باهاشون خوب بودیو لیاقت نداشتن.
ولی بوی عطر آشنا تو یه مکان شلوغ میتونه به صورت غمگینی تموم خاطرات و بیاره جلو چشمت.
نصیحت امشب:
اگه آدم خوبی هستی، آدم قوی ای هم باش
چون به آدمای خوب زیاد ضربه میزنن
اگه خوب بودن رو انتخاب کردی
تحملت رو ببر بالا
ایران یجوریه که نه میتونی بگی کاش پسر بودم، نه میتونی بگی کاش دختر بودم فقط نبودن جوابه.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
