ar
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

الذهاب إلى القناة على Telegram
683
المشتركون
+124 ساعات
-157 أيام
-11730 أيام
أرشيف المشاركات
روانشناسی می‌گه: گاهی اوقات تنها دلیلی که باعث می‌شه چیزی که  غمگینت می‌کنه رو رها نکنی اینه که اون تنها چیزی بوده که تورو  خوشحال می‌کرده.

بخودت‌بگیر‌این‌آهنگ‌و‌خط‌به‌خط...

دیگه وقتشه خدا از پشت صحنه بیاد بیرون دستاشو دو بار به هم بزنه و بگه خب عزیزان تا اینجای کار شوخی بود از الان شما میتونید راحت زندگی کنید

‏بزرگترین خواسته‌م از همه آدمای زندگیم اینه: سخت‌ترین، تلخ‌ترین، بدترین و بیرحمانه‌ترین واقعیت‌هارو تف کن تو صورتم اما هیچوقت بهم دروغ نگو

‏بزرگترین خواسته‌م از همه آدمای زندگیم اینه: سخت‌ترین، تلخ‌ترین، بدترین و بیرحمانه‌ترین واقعیت‌هارو تف کن تو صورتم اما هیچوقت بهم دروغ نگو

اگه فروختن بلد بودم اولین چیز همین دلمو میفروختم که انقد با همه مهربون نباشه

ای‌کاش‌...

باب اسفنجی: تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟ پاتریک: نه! من اون لحظه خودم بودم، مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟

Masoud Sadeghloo Parishab.mp37.85 MB

یه وقت به جایی از زندگی میرسی که نه محبت میخوای،نه توجه همین که کسی باهات کاری نداشته باشه کافیه

هرچی بزرگتر میشم بیشتر میفهمم که هیچ سطح از صمیمیت دلیل نمیشه از کسی انتظار داشته باشی.

‏من که مووآن میکنم ولی خاک تو سرت خیلی به هم میومدیم.

RapRelease - Man Tanham - The Don.m4a8.01 MB

وقتشه اینکارو بکنم☺️

گاهی اوقات دیگرانو با اون روت آشنا کن تا بفهمن چقدر باهاشون خوب بودیو لیاقت نداشتن.

Sangdel.mp315.10 MB

ولی بوی عطر آشنا تو یه مکان شلوغ میتونه به صورت غمگینی تموم خاطرات و بیاره جلو چشمت.

Nivad - Bi To Tarinam.mp37.11 MB

صدت که هیچی بعضی آدما ارزش یکتم ندارن.

نصیحت امشب: اگه آدم خوبی هستی، آدم قوی ای هم باش چون به آدمای خوب زیاد ضربه میزنن اگه خوب بودن رو انتخاب کردی تحملت رو ببر بالا