fa
Feedback
لحد إمتى ؟

لحد إمتى ؟

رفتن به کانال در Telegram

إشعاع روحي غير موجه

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام لحد إمتى ؟

کانال لحد إمتى ؟ (@untilwhen_0) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 23 496 مشترک است و جایگاه 3 286 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 5 048 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 23 496 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 569 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.39% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 5.43% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 262 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 276 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند يَارِب, حَاجِه, حَاجَة, مَرَّة, إِنسَان تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
إشعاع روحي غير موجه

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

23 496
مشترکین
+824 ساعت
+507 روز
+56930 روز
آرشیو پست ها
جات الكليه وبعدتني عنهم اللي راح منهم القاهره واللي راح اسكندريه وكل اسبوع بيشوفوا بعض

احنا ف بعض يجي ١٣ صاحب من ابتدائي لحد اخر ايام الثانويه

عندي واحد صاحبي لحد فتره مش بعيده كان اقرب الناس ليا ومن شويه عرفت من بيدج عندنا ف البلد ان خطوبته النهارده

خايف معرفش اوصل لحاجه وافضل في نفس مكاني، عايز اتحرك بس عاجز عن فعل شيء.

يارب
يارب

لو ريال مدريد عملها النهارده هرن ع ابويا واقوله عايزين نكلم اهلها

Story

سكك ومش لينا بس مشينا فيها

مش ماشيه حسب الخطة

صلاح الحال وراحة البال يارب

بسأل عليكى السما

قاعدين ف سكشن العضويه وعايزين نطلع نصلي ف بيقول لسه العشاء مأذنتش نسكت ؟

Story

Repost from َ
ليه ما يكونش في أوبشن يطلع الكلام اللي في دماغي بنفس الصيغة والترتيب، يعني أنا بيبقى في دماغي كلام قمة النضج والحلاوة، وفي الأخر بترسى على تهتهة و "أنت فاهمني صح؟ يارب تكون فاهم"

بص هي بايظه من كل حاجه بس ادينا بنحاول

لو حد هنا ليه تجربه مع السماعه دي Oraimo SpaceBuds Z ياريت يكلمني ضروري يشباب @m138msh

إنني أعود إليك مثلما يعود اليتيم إلى ملجأهُ الوحيد وسأظل أعود.. - غسان كنفاني