ar
Feedback
لحد إمتى ؟

لحد إمتى ؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

إشعاع روحي غير موجه

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام لحد إمتى ؟

تُعد قناة لحد إمتى ؟ (@untilwhen_0) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 23 496 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 286 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 5 048 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 23 496 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 569، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.39‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.43‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 262 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 276 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 3.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل يَارِب, حَاجِه, حَاجَة, مَرَّة, إِنسَان.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
إشعاع روحي غير موجه

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

23 496
المشتركون
+824 ساعات
+507 أيام
+56930 أيام
أرشيف المشاركات
جات الكليه وبعدتني عنهم اللي راح منهم القاهره واللي راح اسكندريه وكل اسبوع بيشوفوا بعض

احنا ف بعض يجي ١٣ صاحب من ابتدائي لحد اخر ايام الثانويه

عندي واحد صاحبي لحد فتره مش بعيده كان اقرب الناس ليا ومن شويه عرفت من بيدج عندنا ف البلد ان خطوبته النهارده

خايف معرفش اوصل لحاجه وافضل في نفس مكاني، عايز اتحرك بس عاجز عن فعل شيء.

يارب
يارب

لو ريال مدريد عملها النهارده هرن ع ابويا واقوله عايزين نكلم اهلها

Story

سكك ومش لينا بس مشينا فيها

مش ماشيه حسب الخطة

صلاح الحال وراحة البال يارب

بسأل عليكى السما

قاعدين ف سكشن العضويه وعايزين نطلع نصلي ف بيقول لسه العشاء مأذنتش نسكت ؟

Story

Repost from َ
ليه ما يكونش في أوبشن يطلع الكلام اللي في دماغي بنفس الصيغة والترتيب، يعني أنا بيبقى في دماغي كلام قمة النضج والحلاوة، وفي الأخر بترسى على تهتهة و "أنت فاهمني صح؟ يارب تكون فاهم"

بص هي بايظه من كل حاجه بس ادينا بنحاول

لو حد هنا ليه تجربه مع السماعه دي Oraimo SpaceBuds Z ياريت يكلمني ضروري يشباب @m138msh

إنني أعود إليك مثلما يعود اليتيم إلى ملجأهُ الوحيد وسأظل أعود.. - غسان كنفاني

لحد إمتى ؟ - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @untilwhen_0