fa
Feedback
نامه ها.🏴

نامه ها.🏴

کانال بسته

اینجا آروم قدم بزنید، برقصید، بخندید و داستان منو ورق بزنید. نامه های خالی. @reyh_rk

نمایش بیشتر
268
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-1230 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
دیگه پول به عمو کانفیگی های پوفیوز نمیدم رایگان ریحانه جونم وصلم کرد با شیر و خورشید😭😭😭😭

سرش را بریده به زار اهرمن تنش را شده کام شیران کفن خروشی به زاری و چشمی پرآب ز هر دام و دد برده آرام و خواب سراسر همه کشورش مرد و زن به هر جای کرده یکی انجمن همه دیده پرآب و دل پر ز خون نشسته به تیمار و گرم اندرون همه جامه کرده کبود و سیاه نشسته به اندوه در سوگ شاه "چه مایه چنین روز بگذاشتند همه زندگی مرگ پنداشتند" _شاهنامه فردوسی، مرگ ایرج.

بامداد جمعه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ حس ماهی‌ کوچکی را دارم که جایی اواخر سال قبل از برکه گرفته شده و در تُنگ کوچکی دور خودش می‌چرخد. اصلا نفهمیدم که اردیبهشت شده، همانطور که هیچوقت نفهمیدم چرا ماهی‌ عید زود می‌میرد. طلوع و غروب خورشید را از پشت شیشه‌ی ضخیم تُنگی تماشا می‌کنم که اصلا نفهمیدم چرا و چه زمانی دور تا دورم را گرفت. هر عید پیش می‌آمد که یک روز صبح بیدار شوم و ببینم ماهی‌مان مرده، آن زمان بیشتر به این فکر می‌کردم که چرا ماهی‌ام مرد اما حالا چیزی که ذهنم را درگیر می‌کند شب سختی‌ست که ماهی پیش از مردن گذرانده. کمدی تراژیک بی‌نظیری است؛ این روزها دقیقا همان حسی را دارم که ماهی شب پیش از مردن داشته. با قطعیت می‌دانم که دیگر از تنگ به برکه برنخواهم گشت و با این حال، هر کاری که می‌کنم نمی‌توانم به این تنگ لعنتی عادت کنم. دیر یا زود یا در همین تنگ تمام می‌شوم یا به هر قیمتی که شده از تنگ بیرون می‌پرم تا آزادی را، حتی برای چند ثانیه، دوباره احساس کنم.

واقعا دیگه خستم. دیگه دارم دیوانه میشم. هیچ چیز مطلقا هیچ چیز خوب پیش نمیره. ریال.

وای کیر خر.

بنده در چهار ماه اخیر.
بنده در چهار ماه اخیر.

بالاخره پیرسگ به درک واصل شد. شب بخیر.

هنوز هم باورم نمیشه.

Repost from Humint.
لطفاً از پیج کاری جاویدنام امیرمحمد خیاط حمایت کنید. خانواده ایشان در حال حاضر در مضیقه مالی هستند. اگر در نیشابور هستید، امک
لطفاً از پیج کاری جاویدنام امیرمحمد خیاط حمایت کنید. خانواده ایشان در حال حاضر در مضیقه مالی هستند. اگر در نیشابور هستید، امکان خرید حضوری نیز وجود دارد.
khayat_pooshak

دوستمون به قید وثیقه آزاد شد.

دارم تک تک چنلای دوستام رو که مونیخن الان نگاه میکنم و از نگاهشون میبینم. فوق‌العاده هستید و حیف که یکسریتون رو هرگز ندیدم و مجبور به رفتن شدید. به امید دیداری خیلی زود.

نه آقای نامجو، انگار فرقی نداره کجای دنیا باشی، بازم نمیشه دور ایرانو خط کشید.

خیلی بامزه.
+1
خیلی بامزه.

وای پسر خیلی زیادن.

گفته بودیم ما ادامه داریم((:
گفته بودیم ما ادامه داریم((:

سوگ از ناکجا می‌رسد، نه از جایی که اغلب انتظارش را می‌کشیم، نه آن‌طور که انتظارش را داریم. مثل تمام ماتم‌زدگان، مصیبت روزی بی‌خبر بر زندگی عادی خانواده‌های دادخواه نیز آوار شده، اما آنچه از زیر موج بیرون می‌آید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. مسئله این است که داغداران در نهایت خود ما هستند، این دیگریِ قهرمان نبودن آنهاست که اتفاقا احساس همذات‌پنداری‌مان را فرون می‌کند. آن‌ها همان‌قدر خود ما هستند که پاره تن از دست ستانده شده‌شان. آن‌ها روزگاری نامرئی بودند و شاید در غیر سیاسی‌ترین حالت ممکن زندگی می‌کردند، شاید هزاران بار از کنارشان رد شده باشیم و هیچ ندیده باشیمشان. حتی شاید بعد از واقعه نیز نام کوچکشان را ندانیم، شاید آن‌ها را به نام مادر یا پدر نام قربانی بشناسیم، اما ناگهان سوگ می‌آید و آن‌ها را به قهرمان‌های یک ملت بدل می‌کند و دیگر هیچ چیز مثل قبل نمی‌شود؛ نه برای آن‌ها، نه برای تمام کسانی که در مرگ یک غریبه، مرگ خودشان را به تماشا نشسته‌اند. اندوهان اشکان شریعت

سوگ از ناکجا می‌رسد، نه از جایی که اغلب انتظارش را می‌کشیم، نه آن‌طور که انتظارش را داریم. مثل تمام ماتم‌زدگان، مصیبت روزی بی‌خبر بر زندگی عادی خانواده‌های دادخواه نیز آوار شده، اما آنچه از زیر موج بیرون می‌آید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. مسئله این است که داغداران در نهایت خود ما هستند، این دیگریِ قهرمان نبودن آنهاست که اتفاقا احساس همذات‌پنداری‌مان را فرون می‌کند. آن‌ها همان‌قدر خود ما هستند که پاره تن از دست ستانده شده‌شان. آن‌ها روزگاری نامرئی بودند و شاید در غیر سیاسی‌ترین حالت ممکن زندگی می‌کردند، شاید هزاران بار از کنارشان رد شده باشیم و هیچ ندیده باشیمشان. حتی شاید بعد از واقعه نیز نام کوچکشان را ندانیم، شاید آن‌ها را به نام مادر یا پدر نام قربانی بشناسیم، اما ناگهان سوگ می‌آید و آن‌ها را به قهرمان‌های یک ملت بدل می‌کند و دیگر هیچ چیز مثل قبل نمی‌شود؛ نه برای آن‌ها، نه برای تمام کسانی که در مرگ یک غریبه، مرگ خودشان را به تماشا نشسته‌اند. اندوهان اشکان شریعت توصیه میکنم این کتاب رو بخونید. برای این روزا خیلی کمک کننده‌ست.

با دختر قرمزه هر دو یهو کتاب اندوهان اشکان شریعت رو آوردیم و بهش گفتم که بخش آخر کتاب درباره ۱۴۰۱ نوشته شده، نشستیم و شروع به
با دختر قرمزه هر دو یهو کتاب اندوهان اشکان شریعت رو آوردیم و بهش گفتم که بخش آخر کتاب درباره ۱۴۰۱ نوشته شده، نشستیم و شروع به خوندن کردیم، و به نظرم که نه فقط الان هر وقت از این ۵۰ سال خونده می‌شد بازهم معنا پیدا می‌کرد. فصل آخر من رو به تمام این روز‌ها بخیه می‌زنه. تلاش کردم براتون ضبط کنم اما موفق نشدم. این کتاب واقعا چگونگی رویارویی با سوگ علی‌الخصوص چیزی که ما درگیرش هستیم رو توضیح داده و کاش هر کسی میتونست حداقل یک بار بخونتش.

۵۲۷ - #طاها_کاظمی‌راد، ۲۰ ساله، روز ۲۲ بهمن در مشهد توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد، صدای طاها کاظمی راد باشیم. @NameshunraSeda
۵۲۷ - #طاها_کاظمی‌راد، ۲۰ ساله، روز ۲۲ بهمن در مشهد توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد، صدای طاها کاظمی راد باشیم. @NameshunraSedaBezan

.