fa
Feedback
•نَرگ•

•نَرگ•

رفتن به کانال در Telegram

میخوام خاطره بسازم .. همین 🙃✨️ @Inarg9ibot

نمایش بیشتر
337
مشترکین
+124 ساعت
+47 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
another day under the sun☀️🍹

photo content
+1

بهاری که گذشت بیشتر از شکوفه‌ها سکوت داشت!

Erik Satie - Gnossienne No. 1 None.mp33.86 MB

موسیقی میتونه به بخش هایی از وجودت نفوذ کنه که خودتم نمیدونستی هنوز وجود دارن.

از روزایی که منو به زندگی وصل کرد.

photo content
+1

2315563052.mp36.31 MB

گفت نمی‌دانم چطور ولی تو تغییر کرده‌ای، انگار غمی را تجربه کردی که تو را بزرگ‌تر کرده.

2259225110.mp36.00 MB

برای باور بودن...

کسی می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟ زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد.

امید، آرام ترین شکل مقاومت ما بود.

شب دوباره همانیم؛ آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا! حتی اگر تمام روز در قوی‌ترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.

Remembrance Balmorhea.mp35.39 MB

کاش بعد از این روزای تاب آوری، ذوقی برای ادامه‌ی زندگی بمونه.

این روزها سخت ترین کار دنیا برای من زنده نگه داشتن امید است. زور می‌خواهد؛ طاقت می‌خواهد و من حس می‌کنم جایی در گذشته همه‌ی قدرتم را گذاشته‌ام.

بعد از مدت‌ ها تونستم وصل بشم؛ خاطرات آدم‌ها رو از روزای تاب آوری میخونم و بیشتر باورم میشه که قصه‌ هر آدمی رو تو این روزا فقط خودش میدونه...

این روزها بیشتر از هر زمان دیگه‌ای نیاز داریم که آگاه تر از همیشه باشیم؛ بیشتر بخونیم، بیشتر بشنویم، بیشتر بنویسیم.

این روزها بیشتر از هر زمان دیگه‌ای نیاز داریم که آگاه تر از همیشه باشیم؛ بیشتر بخونیم، بیشتر بشنویم، بیشتر بنویسیم.