•نَرگ•
الذهاب إلى القناة على Telegram
337
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
337
کسی میداند من چقدر تلاش کردهام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟
زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد.
337
شب دوباره همانیم؛
آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا!
حتی اگر تمام روز در قویترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.
337
این روزها سخت ترین کار دنیا برای من زنده نگه داشتن امید است. زور میخواهد؛ طاقت میخواهد و من حس میکنم جایی در گذشته همهی قدرتم را گذاشتهام.
337
بعد از مدت ها تونستم وصل بشم؛ خاطرات آدمها رو از روزای تاب آوری میخونم و بیشتر باورم میشه که قصه هر آدمی رو تو این روزا فقط خودش میدونه...
337
این روزها بیشتر از هر زمان دیگهای نیاز داریم که آگاه تر از همیشه باشیم؛ بیشتر بخونیم، بیشتر بشنویم، بیشتر بنویسیم.
337
این روزها بیشتر از هر زمان دیگهای نیاز داریم که آگاه تر از همیشه باشیم؛ بیشتر بخونیم، بیشتر بشنویم، بیشتر بنویسیم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
