268
مشترکین
+124 ساعت
-37 روز
-1130 روز
آرشیو پست ها
267
اما ای کاش میتوانسیم واقعا زندگی کنیم،نه اینکه همیشه درگیر التیام زخمهایی باشیم که مقصرش ما نبودیم…:)
267
من فکر میکردم به این حال میگن افسردگی
اما امروز متوجه شدم نه اینطور نیست!
من عزادارم برای جانهای عزیزی که با بیرحمی تمام شما گرفتید.:)
267
Repost from our words
اصلا گیریم ما سه هفتس منتظر حمله نظامی از خارجیم، تویی که هزار ساله منتظر ظهور امام زمانتی و هر جمعه کیر میشی که دیگه مسخره نکن عزیزم!
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
